A szezont nagy ambíciókkal megkezdő Haas és névadó szponzora, a Rich Energy több hónapos huzavona után szeptemberben szakítottak: a ködös hátterű energiaital neve lekerült az autókról. Néhány héttel később a Rich Energy a közösségi médiában kezdett terjeszteni egy hírt, amely szerint az istálló szaúdi befektetőkkel tárgyal: Günther Steiner csapatfőnöknek cáfolnia kellett ennek valóságtartalmát.
Ha a Rich Energy Twitter-profiljára pillantunk, furcsa dolgokat láthatunk: a csapat továbbra is posztol a Haas eredményeiről – megosztották például, hogy Romain Grosjean bukott az USA Nagydíj második szabadedzésén, és szerencsére jól van –, de találunk egy olyan bejegyzést is, amelyben a McLaren neve bukkan fel. Bár az illusztráción a Haas motorhome-ja szerepel, a „McLaren”, „Renault F1” és „új megegyezés” hashtagek azt sejtetik, hogy a cég a jövőben a wokingi istállóval működik együtt. Ami koholmány annak első embere szerint.
Premium British performance with @rich_energy #RichEnergy #F1 #NewDeal #McLaren #RenaultF1 pic.twitter.com/sTXpIYz1Ab
— Rich Energy (@rich_energy) October 31, 2019
„Szó sincsen semmiről. Nekem is elküldték azt a posztot. Az a fószer egyértelműen szereti felhívni magára a figyelmet” – kommentálta a McLaren vezérigazgatója, Zak Brown a hírt Austinban. „Nem is beszéltem velük, és nem is fogok. Úgy gondolom, ez egy próbálkozás, hogy publicitást szerezzen.”
Brown egy másik szponzori hírről is beszélt: a csapat egyik kiemelt támogatója, a Huski Chocolate – egy csokoládés italokat készítő cég – egy versenyre szóló megállapodás keretében az Alfa Romeókon tűnt fel Texasban.
„Hosszú távú szerződésünk van velük. Finn Rausing (az Alfa Romeo Racing egyik tulajdonosa) és a Huski tulajdonosa honfitársak, és együtt üzletelnek. Tehát a kapcsolat már korábban fennállt köztük. Ezen a hétvégén sok hozzájuk kötődő személy van jelen, ezért extra nyilvánosságot szerettek volna” – magyarázta az amerikai.