2018-ban a BMW i modellcsalád a BMW i8 Roadster képében új taggal bővül, míg a tisztán elektromos BMW X3 2020-ban, a BMW iNEXT modell pedig 2021-ben érkezik meg az utakra.
Tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelljeit egyesítő portfóliója kilenc tagjával a BMW Group már most az iparág legszélesebb hálózatról tölthető palettájával büszkélkedhet. A lista a BMW i3 tisztán elektromos meghajtású prémium kisautótól egészen a vállalatcsoport legújabb hálózatról tölthető gépkocsijáig, a MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modellig terjed (átlagos üzemanyag-fogyasztás és kombinált károsanyag-kibocsátás az EU-ciklus plug-in hibrid modelleket vizsgáló tesztkörének mérései szerint: 2,1-2,3 liter / 100 km; 49-52 gramm / km), amely a holland VDL Nedcar üzemében lát napvilágot. A BMW Group célul tűzte ki, hogy a hálózatról tölthető modellpaletta egész éves értékesítési mutatójával 2017 végén most először átlépje a 100 000 darabos értéket, amellyel a vállalatcsoport által forgalomba helyezett tisztán elektromos, illetve plug-in hibrid meghajtású modellek száma még idén kétszázezer fölé nő.
A BMW Group a hálózatról tölthető hajtásláncok korai tanulmányozásával hatalmas előnyre tett szert a jövőbe mutató járműtechnológiai innovációk kifejlesztése terén. A vállalatcsoport elektromos járművekre épülő, úttörő tesztelése a MINI E modellel már 2008-ban megkezdődött, az évek során felhalmozott szaktudást pedig a tervezőmérnökök a BMW i3 és a BMW i8 modell későbbi megálmodásakor maradéktalanul kiaknázták, egy vadonatúj modellcsalád megszületését váltva valóra.