A Skoda Octavia RS 245 és a Skoda Octavia Scout világpremierje
Erőteljes motorjával és az első tengely elektronikus differenciálzár-hatású funkcióját (VAQ) is magában foglaló korszerű futómű-technikájával a Skoda Octavia RS 245 a vezetés egészen különleges élményét ígéri. Az alsó-középkategóriájú sportgép, amelynek teljesítménye immár 180 kilowattra (245 LE) nőtt, Limuzin Kombi változatban jelenik meg. Menetteljesítményei szintén mély benyomást keltőek: a 0 - 100 km/h gyorsításhoz csupán 6,6 másodperc szükséges, a végsebességet 250 kilométer/óránál szabályozza le az elektronika, a 370 newtonméter maximális forgatónyomaték pedig az 1600 és 4300 percenkénti fordulatszám közötti tartományon mindvégig a vezető rendelkezésére áll. Sport futóműve kb. 15 milliméterrel mélyebbre süllyeszti a Skoda Octavia RS 245 karosszériáját a „normál” modellváltozatokhoz képest. Hátsó nyomtávja 30 milliméterrel szélesebb, mint elődjéé, a Skoda Octavia RS 230 modellé. A szériafelszereltség fényes feketére polírozott könnyűfém keréktárcsái 19” peremátmérőjűek. A sport-üzemmódot is kínáló elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESC) éppúgy kiemeli dinamikus karakterét, mint az első tengely elektronikus szabályzású differenciálzár-hatású funkciója (VAQ), akárcsak a progresszív kormányzás és az extrafelszerelésként rendelhető adaptív lengéscsillapítás-szabályzás (Dynamic Chassis Control; DCC).
A Skoda Octavia Scout jellegzetes ismertetőjegyekkel érkezik: robusztus, terepes külső, sokrétű használhatóság, erőteljes és gazdaságos motorok, illetve már alapkivitelben összkerékhajtás. Egyéni és masszív fellépését olyan részletmegoldásai emelik ki, mint lökhárítói, kerékjáratai és küszöbei különleges burkolatai, elöl és hátul ezüstszínű alsó védőlemezei, 17” peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsái és szélesebb hátsó nyomtávja. Szériafelszereltségének része továbbá a gyenge minőségű utakra összeállított csomag, a LED-technikájú nappali menetfény és az ugyancsak LED-ekkel működő, C-alakú hátsó lámpatestek.
A Skoda Kodiaq Scout és a Skoda Kodiaq SportlineE világpremierje
A Skoda nagyméretű SUV-modellje a márka 2-es pavilonbeli standjának további különlegessége, amelynek elsősorban két változata állhat az érdeklődés középpontjában: egyaránt világpremierjét tartja a Skoda Kodiaq Scout és a Skoda Kodiaq Sportline. Új Skoda Kodiaq Scout modellváltozatával a cseh gyártó folytatja a SUV-modellek piaci szegmensében indított termékoffenzíváját. A Skoda Kodiaq Scout már alapkivitelben összkerékhajtással készül, s megjelenésében és technikájában egyaránt egyértelműen jelzi terepes képességeit. A sportos fellépés kedvelőinek készült elegáns és dinamikus SUV-modell a Skoda Kodiaq Sportline változat, amelynek külsején és utasterében egyaránt specifikus dizájnelemek tűnnek fel. A Skoda Kodiaq Sportline palettáján négy erőforrás sorakozik: két TSI benzin- és két TDI dízelmotor, a 110 kW (150 LE) és 140 kW (190 LE) közötti teljesítménytartományban. A Skoda Kodiaq Sportline a vezetés intenzív élvezete jegyében született.
A felfrissített Skoda Rapid és Skoda Rapid Spaceback premierje
A Skoda Rapid a bőséges térkínálat mércéjéül szolgálhat közvetlen vetélytársai körében, s most dizájnja és felszereltsége egyaránt felfrissült. A Skoda Rapid Spaceback kimondottan sportos Monte Carlo változatában tekinthető meg Genfben. Számos fekete eleme már az első pillantásra egyértelművé teszi a 4303 milliméter hosszú alsó-középkategóriájú modell sportosságát. Hátulnézetben mindenekelőtt az itt az alapkivitelhez tartozó meghosszabbított hátsó szélvédő feltűnő (a Style felszereltségi szinttől széria), amely harmonikusan simul a nagyméretű csomagtérajtó - ez esetben ugyancsak fekete - felső peremébe.
Az átdolgozott Skoda Citigo premierje
Teljes egészében új orrkialakítással és szintén megújult utastérrel mutatkozik be Genfben a felfrissített Skoda Citigo és Skoda Citigo Monte Carlo. Az igény szerint három és ötajtós kivitelben is kapható városi kisautó bőséges térkínálatával, kiváló áttekinthetőségével, színvonalas biztonságával, mozgékonyságával, új, különösen gazdaságos MPI benzinmotorjaival és immár hagyományosan kiváló ár/érték-arányával bizonyul meggyőzőnek.
Az új, háromhengeres 1.0 TSI motorral szerelt ŠKODA FABIA premierje
A Skoda Fabia harmadik generációja dinamikus és érzelmekben gazdag formavilággal, bőséges térkínálattal, innovatív biztonsági, kényelmi és infotainment-rendszerekkel, valamint számos Simply Clever megoldással bizonyul meggyőzőnek. Hajtásáról egy új, háromhengeres erőforrás is gondoskodhat, amely két teljesítménylépcsőben áll rendelkezésre. Alumíniumdugattyúi és kovácsolt hajtókarjai igényes kiegyensúlyozása eredményeképpen a motort csekély belső súrlódás, illetve nyugodt, finom járás jellemzi. A 250 barra emelt befecskendezési nyomás révén az új 1,0 literes motor mindkét teljesítménylépcsőjében dinamikus menetteljesítményeket biztosít, miközben üzemanyag-fogyasztása akár hat százalékkal is kedvezőbben alakulhat.