Renault
Eltűnhet a parti mód az időmérőkön
Különösen a Mercedes és a Ferrari volt képes drasztikusan javítani az időmérők harmadik szakaszában, ám most az FIA egy szabályváltozással hadat üzent egy komoly kiskapunak. Feltörhet a Renault?
részletekA Renault szerint jó mérce lesz Hülkenbergnek Ricciardo
Nico Hülkenberget a mezőny egyik leginkább alulértékelt versenyzőjének tartják nagyon sokan. Eddig legyőzte csapattársként Jolyon Palmert és Carlos Sainzot is, a Renault technikai igazgatója szerint pedig Ricciardo mellett most eldől, mennyire is jó a német.
részletekRicciardo esélyt adott a Renault-nak
Cyril Abiteboul szerint az ausztrál F1-es pilóta esélyt ad nekik arra, hogy betartsák a saját maguknak meghatározott fejlődési görbét és 2020-ban már a győzelmekért lehessenek harcban.
részletekTöbb üzemanyag, sokkal jobb versenyek?
Egyre több F1-es szakember vélekedik úgy, hogy ha nem lenne ennyire szabályozva az elfogyasztható maximális üzemanyagmennyiség, sokkal inkább visszatérnének az izgalmak a sportágba.
részletekEz lehet a Renault új szuperfegyvere
Mindent megtesz a francia gyártó, hogy évek óta meglevő, komoly hátrányát lefaragja az erőforrások tekintetében. Ennek érdekében teljesen új tesztpadot fejlesztettek, ami sokat segíthet a motor fejlődésében.
részletekRicciardo: Most sem növesztünk sörhasat
Az új szabályok szerint külön mérendő a pilóta és a versenyautó súlya, így némi túlsúly nem jelent már problémát. A hétszeres futamgyőztes így sem gondolja, hogy a pilóták hirtelen sörhassal jelennek meg.
részletekRenault: Az új szabályok visszavetik a nagyokat
A franciák szakemberének elmélete szerint az élcsapatok többet buknak majd a 2019-es szabályváltozással, mint a kisebbek. Ez sem lesz elég azonban, hogy a Renault beérje őket.
részletekSainz: A Red Bull kötöttsége után jó a függetlenség
Carlos Sainz hálás a bikáknak az eddigi segítségért, tudja, hogy ennek köszönheti, hogy Formula-1-es pilóta lett. A McLarennél most élvezi a függetlenséget és hogy végre többéves szerződéssel rendelkezik.
részletekMarko: A Hondával is elérhetjük az élmenőket
Sokan kételkednek a Red Bull döntésének helyességében, miszerint 2019-ben a japán motorgyártó erőforrását fogják használni. A csapat a szezon előtt mégis optimistán látja az új együttműködést.
részletekSainz: Hülkenberg egy élcsapatnál rögtön nyerne
Nico Hülkenberg nevéhez az F1 egyik negatívnak számító rekordja fűződik: a 156 nagydíja során még soha nem tudott dobogóra állni. Egykori csapattársa, Carlos Sainz. Jr. szerint ez azért van, mert a német még nem ült egy élcsapat autójában.
részletekRenault: Ideje támadó módba kapcsolni
Marcin Budkowski, a Renault igazgatója elmondta, csapatuk az elmúlt három évet az építkezésnek, a megfelelő emberek megtalálásának szentelte, 2019-től viszont eljött az ideje annak, hogy ők is beleszóljanak az élen folyó harcba.
részletekA Renault csak a szervót hozta át tavalyról
A 2018-as autójából szinte semmit nem tartott meg a Renault F1-es csapata, az idei szezonra új konstrukcióval készülnek. A kritikus terület az erőforrás lesz, amely megbízhatóságán most is dolgoznak.
részletek