Steward
Balogh Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2021. május 16. vasárnap

R8

Még karakteresebb, még markánsabb – Az Audi R8 V10 RWD és az Audi R8 LMS GT4

Különleges sorozatból az alapprogramba: a hátsókerék-hajtású Audi R8 V10 (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 13,1 - 12,9; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 299 – 293) a modellpaletta állandó tagjává lép elő, amely során külső dizájnja még markánsabbá válik, s ugyanazon fejlesztéseket kapja, mint az R8 V10 quattro változatok**. Az itt 397 kW (540 LE) teljesítményű, V10-es középmotor, valamint a hátsókerék-hajtás a vezetés színtiszta élvezetét kínálja. Ezzel párhuzamosan érkezik a szériaközeli, ugyancsak hátsókerék-hajtású Audi R8 LMS GT4 versenyautó, mégpedig szintén új dizájnnal és jól érzékelhető menetdinamikai fejlesztésekkel. A nemzetközi GT4-kategória ügyfélsport-versenygépe a jövőben még finomabb hangolási lehetőségeket kínál a privát pilóták számára.

részletek

Audi R8: Tisztelgés a V10 motor tíz éves története előtt

456 kW (620 LE) teljesítményű V10 erőforrás, bronzszínű részletek kívül és belül és korlátozott darabszám: az Audi tízhengeres motorjának sikertörténetét ünnepli az Audi R8 V10 Decennium (üzemanyag-fogyasztás l/100 km: 13,1 (kombinált), CO2 kibocsátás g/km: 297 (kombinált)) névre hallgató jubileumi modelljével. A 222 darabos limitált sorozatú jubileumi modell megjelenése egybeesik az új Audi R8 értékesítésének indulásával. A „Decennium” elnevezés a latin „évtized” (decade) szóból származik és tízévnyi motorsportos sikernek és ellenállhatatlan utcai jelenlétnek állít emléket.

részletek

Audi R8 - Megújult a leggyorsabb modell

„A pályán született, az utakra épült.” - A sorozatgyártású modell megújult változata most debütál a 2018-as Párizsi Autószalonon bemutatkozó R8 LMS GT3 modell világpremierjét követően. A sportosabb megjelenés mellett az R8 Coupé és Spyder modellek erőteljes motorjaikkal hódítanak. Európában az értékesítés 2019. elején veszi majd kezdetét.

részletek

Bedurvult az Audi - új R8 V10 RWS

Az Audi Sport GmbH tovább bővíti az R8 modellsorozatot, amely ezúttal egy hátsókerék-hajtású változattal gyarapodott.

részletek

Kaszálta elektromos szuperautóját az Audi

Befejezték a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatott R8 e-tron gyártását – a több mint háromszáz millió forintba kerülő elektromos szuperautóból kevesebb mint száz példány talált gazdára.

részletek

Top Gear: az R8 a Huracan ellen

A lengyel Top Gear-csapat fogta magát, és összeeresztett egymással két igazi szupersportkocsit: bár a motorblokk pontosan ugyanolyan erős, a csatának valahogy el kellett dőlnie...

részletek

Ha nem elég a gyári – Wheelsandmore Audi R8 V10

Az Audi R8 – különösen a V10-es motorral – még a legzordabb arculattal sem nevezhető lomha autónak. A Lamborghiniből is ismerős 5,2-es alapesetben is 525 lóerős és az 530 Nm-es forgatónyomatékot tud, ami a finoman dolgozó hatos kézi váltóval, és az Audi Quattro hajtásával párosítva még a legfinnyásabb arcát is képes erőteljes bőrpírral ellátni.

részletek

Dinamika a határokon – Az új Audi R8

A négykarikás márka egyetlen más modellje sem ilyen erős, gyors és ennyire markáns stílusú: az új R8 nagyteljesítményű sportkocsi a technika minden területén.

részletek

Power, Speed, Performance – Az új Audi R8 nagyteljesítményű sportkocsi

0 - 100 km/h 3,2, 0 - 200 km/h pedig 9,9 másodperc alatt és 330 kilométer/óra végsebesség, rendkívül érzékeny gázadási reakciók jellemezte, atmoszférikus V10-es középmotor akár 449 kW (610 LE) teljesítménnyel és a versenyautókét idéző aerodinamika – mindez az Audi kiemelkedően dinamikus csúcsmodellje, az Audi R8. A négykarikás márka egyetlen más modellje sem áll ilyen közel a versenysporthoz.

részletek

Rajtra kész az új Audi R8

Motorsportérzés a mindennapos vezetésben: Európában már rendelhető a teljesen új fejlesztésű Audi R8. A sportautó első példányai 2015 őszén jelennek meg az utakon.

részletek

Csúcsmodell továbbhegyezve - Íme az Audi R8

A négykarikás márka egyetlen modellje sem áll közelebb a versenysporthoz, és egyik sem karakteresebb, illetve dinamikusabb: a Genfi Autószalonon mutatja be az Audi a nagyteljesítményű R8 sportautójának második generációját.

részletek

Bombaformában - Íme az új R8-as Audi

Ugyan külsőleg nem sok eltérés látható az új R8-as és az elődje között, de az Audi teljesen átdolgozta a középmotoros sportkocsit.

részletek
Olvastad már?