A brutális vezetési élményhez – elég csak megemlíteni a 3.6-os sprintidőt és 314 km/h végsebességet - mennyei muzsika is párosul, így panaszra senkinek sem lehet oka.
Persze a deviancia embertársaink egyik alap tulajdonsága, így akadnak olyanok, akik ennek kezelésével foglalkoznak. Jelen esetben természetesen nem a pszichiátriára gondolnék, hanem a Wheelsandmore cégre, ahol a hogyan facsarjunk ki még több teljesítményt alapelv érvényesül.
Új motorvezérlő szoftverükkel és a változó szelepvezérlés beállításának finomításával, valamint speciális légszűrővel a teljesítményt 620 lóerőig, a forgatónyomatékot pedig 590 Nm-ig emelték. A menetteljesítmény pontos adatait ugyan nem adták meg, de az adatok alapján sejthető, hogy a gyorsulási érték valahol 3 másodperc környékén lehet, és a végsebesség is 350 km/h-ra elemelkedett. Ahogy lenni szokott, a megjelenésen is csiszoltak egy keveset.
A három részes, 20 colos egyedi felniken elől 255/30R20-as, hátul 305/25R20-as gumik feszülnek – legalább is a kupé esetében, mert a Spydernél 10 millméterrel keskenyebb futófelületűt használtak, hogy a zajt egy kicsit csökkentsék. Bár szerintem a szélesebbel is jól szólhat – főleg 300 felett…