Pirelli
Kiszámíthatatlan hétvége állhat előttünk
Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli összegezte az első nap tapasztalatait, s arra jutottak, hogy kiszámíthatatlan, mit hozhat az osztrák hétvége hátralévő része, különösen akkor, ha megjön az eső...
részletekMichelin: Legjobb lenne a Pirellivel versenyezni
A francia gumigyártó jelentkezett az F1 beszállítójának 2017-től fogva. Határon való versenyt ígérnek, felmerült a 20 colos felnik lehetősége, valamint nem riadnak vissza a gumiháború visszatérésétől sem.
részletekGumiháború! – a Michelin beadta pályázatát
Noha a gumiháború a szó szorosan vett értelmében nem tér vissza az F1-be, és továbbra is egy beszállító fogja kiszolgálni a teljes mezőnyt, ám kérdés, hogy melyik cég lesz az, mivel a Pirellinek kihívója akadt.
részletekAusztria: Hidegben egy, melegben két kiállás
A hétvégi F1-es futamra a Pirelli ismét a leglágyabb keverékeket viszi, de ahhoz, hogy két kiállást láthassunk, az időjárásra is szükség lesz, a Red Bull Ring ugyanis nem épp a gumipusztító pályák közé tartozik.
részletekTöbb gumikeverék érkezhet 2017-ben
Minden jelenlegi típusnak három opciója lenne pályáktól függően, azaz mást jelentene a szuperlágy Monacóban és Szingapúrban – de az átláthatóság kedvéért a Pirelli megtartaná a jelenlegi négy elnevezést.
részletekAzt hitte a Pirelli, többet gyorsul az F1
Még az Ausztrál Nagydíj után is pályacsúcsok megdőléséről beszéltek – a köridők azonban nem javultak jelentősen. Túl jó hátsó konstrukciót gyártottak, magyarázza ennek okát a Pirelli.
részletekNem lesz szabad gumiválasztás sem?
Úgy tűnik, egyre kevesebb fog megvalósulni a következő évekre beígért szabályváltoztatásokról: a tankolás visszatérése nem túl valószínű, és ábránd maradhat a szabad gumiválasztásból is.
részletekTöbb cserét? A Pirelli megteszi, amit tud
Ha az a cél, hogy több kerékcsere legyen, a Pirelli nem bánja: túl tartósak lettek az idei abroncsok, ám egyes pályákon van megoldás erre a „problémára”. Nem tesz jót az F1-nek az egycserés futam...
részletekÉs Hornernek mi nem tetszik a mai F1-ben?
A lavinát Fernando Alonso indította el, és azóta pilóták, ex-versenyzők és csapatfőnökök egész sora mondta el, szerintük mik azok az elemek a mai F1-ben, amelyek miatt a szurkolók elfordulnak a sportágtól.
részletekA Ferrarik gyorsabbak voltak a Mercedesnél
Változatos stratégiák jellemezték a hétvégi Kanadai Nagydíjat, az alacsony gumikopás ellenére egyesek egy, mások két kiállással oldották meg a futamot – derül ki az F1 abroncsszállítója, a Pirelli közleményéből.
részletekFájhat a stratégák feje: egy vagy két kiállás?
Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli szerint az egy és a két kiállásos taktika is eredményes lehet Kanadában, s a változó hőmérsékletek sem könnyítik meg az ezzel kapcsolatos döntést...
részletekA Pirelli esős tesztet akar a Paul Ricardon
Az F1-es csapatok és a gumigyártó is azért harcolnak, hogy jövőre a vizes pályás abroncsokat is tesztelhessék, méghozzá mesterséges körülmények között, a franciaországi Paul Ricardon.
részletek