DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 20. szombat

Pirelli

Kiszámíthatatlan hétvége állhat előttünk

Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli összegezte az első nap tapasztalatait, s arra jutottak, hogy kiszámíthatatlan, mit hozhat az osztrák hétvége hátralévő része, különösen akkor, ha megjön az eső...

részletek

Michelin: Legjobb lenne a Pirellivel versenyezni

A francia gumigyártó jelentkezett az F1 beszállítójának 2017-től fogva. Határon való versenyt ígérnek, felmerült a 20 colos felnik lehetősége, valamint nem riadnak vissza a gumiháború visszatérésétől sem.

részletek

Gumiháború! – a Michelin beadta pályázatát

Noha a gumiháború a szó szorosan vett értelmében nem tér vissza az F1-be, és továbbra is egy beszállító fogja kiszolgálni a teljes mezőnyt, ám kérdés, hogy melyik cég lesz az, mivel a Pirellinek kihívója akadt.

részletek

Ausztria: Hidegben egy, melegben két kiállás

A hétvégi F1-es futamra a Pirelli ismét a leglágyabb keverékeket viszi, de ahhoz, hogy két kiállást láthassunk, az időjárásra is szükség lesz, a Red Bull Ring ugyanis nem épp a gumipusztító pályák közé tartozik.

részletek

Több gumikeverék érkezhet 2017-ben

Minden jelenlegi típusnak három opciója lenne pályáktól függően, azaz mást jelentene a szuperlágy Monacóban és Szingapúrban – de az átláthatóság kedvéért a Pirelli megtartaná a jelenlegi négy elnevezést.

részletek

Azt hitte a Pirelli, többet gyorsul az F1

Még az Ausztrál Nagydíj után is pályacsúcsok megdőléséről beszéltek – a köridők azonban nem javultak jelentősen. Túl jó hátsó konstrukciót gyártottak, magyarázza ennek okát a Pirelli.

részletek

Nem lesz szabad gumiválasztás sem?

Úgy tűnik, egyre kevesebb fog megvalósulni a következő évekre beígért szabályváltoztatásokról: a tankolás visszatérése nem túl valószínű, és ábránd maradhat a szabad gumiválasztásból is.

részletek

Több cserét? A Pirelli megteszi, amit tud

Ha az a cél, hogy több kerékcsere legyen, a Pirelli nem bánja: túl tartósak lettek az idei abroncsok, ám egyes pályákon van megoldás erre a „problémára”. Nem tesz jót az F1-nek az egycserés futam...

részletek

És Hornernek mi nem tetszik a mai F1-ben?

A lavinát Fernando Alonso indította el, és azóta pilóták, ex-versenyzők és csapatfőnökök egész sora mondta el, szerintük mik azok az elemek a mai F1-ben, amelyek miatt a szurkolók elfordulnak a sportágtól.

részletek

A Ferrarik gyorsabbak voltak a Mercedesnél

Változatos stratégiák jellemezték a hétvégi Kanadai Nagydíjat, az alacsony gumikopás ellenére egyesek egy, mások két kiállással oldották meg a futamot – derül ki az F1 abroncsszállítója, a Pirelli közleményéből.

részletek

Fájhat a stratégák feje: egy vagy két kiállás?

Az F1 hivatalos gumiszállítója, a Pirelli szerint az egy és a két kiállásos taktika is eredményes lehet Kanadában, s a változó hőmérsékletek sem könnyítik meg az ezzel kapcsolatos döntést...

részletek

A Pirelli esős tesztet akar a Paul Ricardon

Az F1-es csapatok és a gumigyártó is azért harcolnak, hogy jövőre a vizes pályás abroncsokat is tesztelhessék, méghozzá mesterséges körülmények között, a franciaországi Paul Ricardon.

részletek