Közösségimédia
Horner nem érti, a tévé miért fél a közösségi médiától
Az F1 a tesztek alatt a bokszutcai videók készítésével nyitott a rajongók felé, a tévécsatornák viszont tartanak a közösségi média térnyerésétől.
részletekEz már az új F1: Engedélyezik a videózást a versenyzőknek és a csapatoknak
Már az első teszten érezhető a tulajdonosváltás, ugyanis a pilóták és csapataik is engedélyt kaptak arra a kereskedelmi jogok új tulajdonosától, hogy videókat készítsenek a katalán pályán.
részletekA Heineken hozhatja közel Ecclestone-t a közösségi médiához
A holland sörgyár szerepvállalása saját bevallása szerint arra sarkallhatja az F1 első számú emberét, hogy ő maga is megbarátkozzon a közösségi média vívmányaival.
részletekMuhammad Alira emlékeznek az F1-esek
Szombat reggel érkezett a hír, hogy 74 éves korában elhunyt az olimpiai és világbajnok amerikai ökölvívó legenda, Muhammad Ali. Az F1-es pilóták is megemlékeztek a 20. század legnagyobb sportolójáról.
részletekMit tesz rajongóiért a WTCC?
A Túraautó-világbajnokság első embere, Francois Ribeiro szerint a közösségi média nélkül halott lenne a bajnokság, ezért nem érti, hogy az F1 miért nem tesz nagyobb lépéseket ez irányban.
részletek