A Heineken csütörtökön magyar idő szerint este jelentette be, hogy négy és fél szezonra szóló szerződést köt a Forma-1-gyel, és eltökélt célja, hogy olyan sikereket érjenek el az együttműködésnek köszönhetően, mint az UEAFA Bajnokok Ligájában, vagy a Rögbi-világbajnokságon.
A sportág az utóbbi években ha lassan is, de felfedezte magának a közösségi média platformjait: a YouTube-, Facebook-, Twitter- és Instagram profilokon egyre több exkluzív tartalmat találunk, a Heineken pedig azt szeretné, ha az eddigieknél jobban ki tudnák aknázni az F1-ben rejlő lehetőségeket. „Elkezdtem érdeklődni iránta, már akkor, amikor a Heineken még be sem lépett” - idézte Ecclestone-t az Autosport a közösségi médiával kapcsolatban.
„De ők voltak azok, akik jobban felnyitották a szemem ezen a téren, mert sosem szenteltem komolyabb figyelmet neki. Nem hittem volna, hogy egyszer eljutunk idáig, de várjuk ki a végét. Az biztos, hogy vadonatúj ötletekkel fognak majd előállni.” Ecclestone szerint a Heineken szerepvállalása megfelelő üzenetet fog közvetíteni a rajongók felé, többek között a felelősségteljes vezetés terén.
„Szeretünk komoly márkákkal együttműködni, ők pedig az egyik legkomolyabbak. Más márkáinknak is jót fognak tenni, ezzel pedig segítenek egymásnak. Korábban több italgyártó is szeretett volna csatlakozni hozzánk, de nemet mondtunk nekik - velük viszont azért egyeztünk meg, mert felelősségteljesek. Tudják, hogy inni és vezetni nem lehet egyszerre, és komolyan is veszik, hiszen tesznek is ezért.”
A Heineken érkezése azt is jelentheti, hogy még több világmárka kezd érdeklődni a Forma-1 iránt. „Attól függ, kik lesznek azok” - mondja Ecclestone. „Csak azért, mert híres egy márka, nem biztos, hogy jót tehet a Forma-1-nek - de a Heineken remek üzenetet közvetít” - tette hozzá a brit, aki azt is elmondta, hogy a sörgyár által szponzorált Olasz Nagydíj akár meg is menekülhet a támogatásnak köszönhetően.