A sportág új többségi tulajdonosa, a Liberty Media elvben csak az első barcelonai tesztre engedélyezte a csapatok számára a rövid videók készítését a bokszutcában, de a tiltás feloldása valószínűleg a következő gyakorlásra is kiterjed majd. Amíg a csapatok kihasználták a szabadságot, a rajongók pedig egyöntetűen örülnek a több tartalomnak, a televíziós társaságoknak jogos félelmeik vannak, ugyanis ők dollármilliókért veszik meg a FOM-tól az F1 közvetítési jogait. A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner bízik benne, hogy az engedmények hosszú távúnak bizonyulnak, mindazonáltal nem érti, hogy a tévé miért fél a közösségi média térnyerésétől.
„Egy televíziós közvetítő soha nem jut olyan tartalomhoz, mint amilyeneket mi szolgáltatunk” – idézte a Motorsport.com a britet. „Úgy vélem, a kettőnek ki kellene egészítenie egymást, mert mi viszont a pályán nem videózunk – ez nem szerepel az engedmények között. Azzal, hogy személyesebbé tesszük a pilótákat, hogy betekintést engedünk a kulisszák mögé, csak bátorítjuk a rajongókat arra, hogy kapcsolják be a tévét, és nézzék meg a versenyeket. Szerintem az egész sportág profitálni fog belőle. Úgy vélem, a rajongók örültek a tartalmaknak.”
„Végső soron mindezzel a sportágat népszerűsítjük, mert abban bízunk, hogy minél nagyobb a követők száma, annál többen akarnak futamokat nézni a tévében. Így egészíti ki egymást a kettő. Mi nagyon sok tartalmat osztottunk meg, még én is felkerültem az Instagramra! Szerintem ez nagyszerű módja a rajongóbázisunk bővítésének. Az emberek ma már nagyon másképp fogyasztanak tartalmakat, elég csak megfigyelni egy vonatutat: mindenki a mobilját nézegeti. Azt, hogy nyitottunk efelé, nagyon pozitívnak tartom.”