DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 24. szerda

F1

Honda: Miért kellene elnézést kérnünk?

A japán cég motorsport-igazgatója, Yasuhisa Arai nem hajlandó se bocsánatot kérni, se lemondani amiatt, hogy a McLaren elsősorban a gyenge erőforrásnak köszönhetően szenved az idei F1-es szezonban.

részletek

Volt F1-es pilóta a zárt pilótafülkék mellett

Az F1-ben 2003-ban debütáló, és másfél évig versenyző Cristiano da Matta szerint egy nap muszáj lesz bevezeti a zárt pilótafülkéket - ő maga egy hónapig feküdt kómában egy súlyos baleset után.

részletek

„Nico egyik legnagyobb rajongója vagyok”

Ezt mondta a Hülkenberggel további két évre hosszabbító Force India F1-es csapatvezetője, Vijay Mallya, aki szerint a német pilóta a náluk töltött évek során a világ egyik legjobb versenyzőjévé vált.

részletek

Szépen lassan épülget a bakui F1-es pálya

Alig több, mint 10 hónap múlva feldübörögnek az F1-es autók Bakuban, a sportág első azeri Európa Nagydíján. Charlie Whiting szerint "többé-kevésbé" minden a terv szerint halad a Kaszpi-tenger partján.

részletek

Montoya: Az F1 tanulhatna az IndyCartól

Az IndyCarban jobban kijön a versenyzők közti különbség, többet tesznek a rajongókért, mint az F1-ben, s nem nyomják agyon információhegyekkel a pilótákat – legalábbis a bajnoki címre törő JPM szerint.

részletek

Magnussen: Jövőre versenyezni fogok!

A McLaren dán tartalékversenyzője bízik benne, hogy annak ellenére is állandó üléshez juthat 2016-ban az F1-ben, hogy idén nem sok esélye kínálkozik arra, hogy felhívja magára a figyelmet.

részletek

Ferrari: Nem zárjuk be a pilótaakadémiát

A nemrég felröppent hírekkel ellentétben a maranellói F1-es istálló mégsem fogja bezárni pilótaakadémiáját, mely jelenleg négy tagot számlál, négy különböző juniorszériából.

részletek

Növelhetik a DRS szerepét 2017-től

Az előzést megkönnyítő állítható hátsó szárny már most sem örvend túl nagy népszerűségnek, az F1 döntéshozói azonban azt tervezik, hogy a rendszer szerepének növelésével oldanak meg bizonyos problémákat.

részletek

Ecclestone: A nők nem mernek felelősséget vállalni

A sportág 84 éves irányítójának semmi baja sincsen a nőkkel, de úgy véli, egyszerűen nincs meg a felelősség bennük ahhoz, hogy egy F1-es csapat élére álljanak, mint a Williamsnél és a Saubernél.

részletek

A Force India hamar kezdené 2017-es autója tervezését

Két év múlva radikálisan át fognak alakulni az F1-es gépek, ezért a Force India csapatfőnöke azt szeretné, hogy gárdája mihamarabb elkezdhessék a munkálatokat a 2017-es autón.

részletek

Button: Előbb motorerőt, aztán megbízhatóságot!

A McLaren-Honda brit világbajnoka, Jenson Button úgy véli, csapatának elsődlegesen a teljesítmény növelésére kellene koncentrálnia az F1-ben, még ha ez esetleg a megbízhatóság rovására is megy.

részletek

Rossi már nagyon a Haas pilótája akar lenni

Az amerikai pilóta ismét jelzett az F1-hez 2016-ban csatlakozó Haas felé, hogy reméli, GP2-es remek formája honfitársai listájának élére repíti majd, és bemutatkozhat a száguldó cirkuszban.

részletek