Ecclestone
Ecclestone maradjon, szakértőkkel az oldalán
A múlt héten Luca di Montezemolo egy kissé félreérthető nyilatkozatot tett az F1 vezetésével kapcsolatban, ám most pontosította szavait: a korábbi Ferrari-vezér szerint Mr. E-nek maradnia kell.
részletekWolff: Nem buktak meg az új motorok
A motorokkal kapcsolatos F1-es szóváltás oda-vissza játékában ezúttal Toto Wolffnál a labda, aki megvédte a sportágat tavaly forradalmasító új technológiák bevezetését.
részletekF1-Archív: A Senna-per felháborító
Így nyilatkozott 18 éve Max Mosley, de sok más érdekes hír is megjelent az elmúlt évtizedek április 24-éin: Ecclestone 100 éves szerződése és pere, Button jövője és pole-ja, a 63 éves Andretti bukása.
részletekMegvan Ecclestone ötletének első támogatója
Az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone a minap újabb ötlettel állt elő a V6-os kontra V8-as motorok ügyében, és felvetette, miért ne lehetne a kétféle erőforrás egyszerre jelen az F1-ben.
részletekEcclestone kétféle motort szeretne egyszerre
Továbbra is a levegőben függ, hogy a csapatok milyen erőforrásokat használhatnak 2017-től - az F1 84 éves vezetője szerint a sportágban jól megférnének egymás mellett a V6-osok és a V8-asok.
részletekF1-Archív: Biztonsági autót a szabadedzésekre?
Michael Schumacher különös javaslattal áll elő, Hill nem hisz a Jordan győzelmében, Luca di Montezemolo pedig kijelenti, hogy Raikkönen és Alonso sohasem lesznek csapattársak a Ferrarinál. Ezek voltak a hírek az előző években április 22-én.
részletekVW-belviszály tolja az F1 felé az Audit
Miközben az F1-párti vezérigazgató helyzete erősödik a cégvezetésen belül, Bernie Ecclestone azt is kilátásba helyezte, hogy lemond, ha az ő személye tartja távol a királykategóriától az Audit.
részletekF1-Archív: Senna önhibájából halt meg?
Szinte szentségtöréssel ér fel F1-es berkekben ilyet mondani, nem beszélve arról, hogy elhunytról vagy jót, vagy semmit. A brazil egykori csapattársa, Damon Hill mégis megkockáztatta ezt a kijelentést.
részletekEcclestone: Azerbajdzsán jó lesz Monza helyett
Továbbra is esélyes, hogy az Olasz Nagydíj 2016-tól már nem lesz a versenynaptár része, Bernie Ecclestone szerint azonban nincs ok az aggodalomra: Baku majd átveszi Monza addigi szerepét.
részletekMaradhatnak a V6-osok, de…
Az F1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone hajlandó ugyan engedni a csapatok és a motorgyártók egyöntetű kérésének, de azért megszabta a maga feltételeit a kérdésben.
részletekGyártók: A V6-osokkal érjük el az ezer lóerőt
Bár az F1 vezére, Bernie Ecclestone szerint a V6-os hibrid erőforrások tehetnek a sportág összes jelenlegi problémájáról, a sorozatban érdekelt gyártók ragaszkodnak ehhez a motorformulához.
részletekEcclestone: Monza fizessen úgy, mint mások
A sport első számú vezére nem érti, mi jogosítaná fel Monzát arra, hogy kevesebb jogdíjat fizessen, mint más európai pályák, például Ausztria és Spa. A nagy múlt önmagában kevés.
részletek