Cowell
Visszafelé halad a Formula-1?
Lehet, hogy a száguldó cirkuszban mindenki mindenki ellen van. Az aerodinamikai változások terén a csapatok egymás ellen, a 2021-es tervezeteknél pedig a gyártók a szurkolók ellen.
részletekMercedes: Nincs felső határa a hibrideknek
Hiába csiszolgatják ötödik éve ugyanazokat az F1-es erőforrásokat a világ legjobb mérnökei, a címvédő gárda technikai igazgatója szerint kimeríthetetlen potenciál rejlik ezekben a motorokban.
részletekHogyan lehet még jobb? Így gondolkodnak a Mercedesnél
Toto Wolff, James Allison és Andy Cowell is elmondott egy-két dolgot arról, hogy milyen filozófia szerint dolgozik az F1-et évek óta uraló istálló - a kockázatvállalás a fejlődés egyik titka.
részletekA Mercedes félelmetes „parti” módját emlegeti Hamilton
Míg egyes motorgyártók már az évi négy erőforrás felhasználását tervezik, a Mercedes három egység mellett akar teljesítményt növelni. Időmérőn várhatóan ismét nagyot tudnak majd tekerni a teljesítményen.
részletekA Mercedes-motor hatalmasat fejlődött
A 2018-as szezon téli tesztjeinek küszöbén állunk. Hamarosan már lehet elképzelésünk arról, mik lesznek az idei erőviszonyok. A Mercedes azonban motorikusan ismét jócskán a többiek fölé nőhet.
részletekAz új Mercedes kíméletesebb a gumikhoz
A csütörtöki Mercedes AMG F1 W09 bemutató utolsó felvonása talán a legkevésbé felkapott, mégis az egyik legsokatmondóbbnak bizonyult. A mérnökök beszéltek teremtményükről.
részletekHamilton titkos erősségét műszaki téren kell keresni
Az F1-es pilóták gyakran panaszkodnak arra, hogy takarékoskodniuk kell a nagydíjak során. Pedig többnyire éppen az a döntő, ki milyen érzékkel menedzseli a motort, fékeket, gumikat.
részletekTöbb csapat is nehezményezi az új motorszabályt
A következő szezonban a teljesítmény mellett a motorok megbízhatósága is felértékelődik. Az eddigi négy helyett ugyanis három erőforrást használhatnak majd a csapatok büntetlenül 2018-ban.
részletekÚjabb világverő motor készülhet a Mercedesnél
Hiába nyertek meg az utóbbi négy évben minden vb-címet az F1-ben, a német márka csapata fáradhatatlanul dolgozik új autóján. Motorfőnökük, Andy Cowell betekintést nyújtott a részletekbe.
részletekA Mercedes még mindig nem lépte át az 1000 lóerőt
A legerősebb F1-es motor továbbra is csak tart a kerek szám felé, annak ellenére, hogy már 2017-ben szóba jött, sikerült túljutni az 1000 lóerős teljesítményen. Az 50 %-os hőhatékonyság is csak laboratóriumi körülmények között értendő.
részletekA Mercedes még mindig tart a Hondától
Nem szabad alábecsülni a McLarent és partnerét, ha technológiáról van szó, intett a Mercedes motorsportfőnöke, aki arról is beszélt, hogyan halad a 2021-es motorszabályok egyeztetése.
részletek10%-kal nő a padlógázos táv az idei szezonban
A Mercedes csapat technikai igazgatója, Aldo Costa elmondta, hogy a szezonkezdő futamig szinte teljesen megváltozhat a W08 típusjelű autó aerodinamikai kinézete, annak függvényében, hogy mit hoznak az elkövetkező tesztek.
részletek