DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 18. csütörtök

Cowell

Hogyan lehet még jobb? Így gondolkodnak a Mercedesnél

Toto Wolff, James Allison és Andy Cowell is elmondott egy-két dolgot arról, hogy milyen filozófia szerint dolgozik az F1-et évek óta uraló istálló - a kockázatvállalás a fejlődés egyik titka.

részletek

A Mercedes félelmetes „parti” módját emlegeti Hamilton

Míg egyes motorgyártók már az évi négy erőforrás felhasználását tervezik, a Mercedes három egység mellett akar teljesítményt növelni. Időmérőn várhatóan ismét nagyot tudnak majd tekerni a teljesítményen.

részletek

A Mercedes-motor hatalmasat fejlődött

A 2018-as szezon téli tesztjeinek küszöbén állunk. Hamarosan már lehet elképzelésünk arról, mik lesznek az idei erőviszonyok. A Mercedes azonban motorikusan ismét jócskán a többiek fölé nőhet.

részletek

Az új Mercedes kíméletesebb a gumikhoz

A csütörtöki Mercedes AMG F1 W09 bemutató utolsó felvonása talán a legkevésbé felkapott, mégis az egyik legsokatmondóbbnak bizonyult. A mérnökök beszéltek teremtményükről.

részletek

Hamilton titkos erősségét műszaki téren kell keresni

Az F1-es pilóták gyakran panaszkodnak arra, hogy takarékoskodniuk kell a nagydíjak során. Pedig többnyire éppen az a döntő, ki milyen érzékkel menedzseli a motort, fékeket, gumikat.

részletek

Több csapat is nehezményezi az új motorszabályt

A következő szezonban a teljesítmény mellett a motorok megbízhatósága is felértékelődik. Az eddigi négy helyett ugyanis három erőforrást használhatnak majd a csapatok büntetlenül 2018-ban.

részletek

Újabb világverő motor készülhet a Mercedesnél

Hiába nyertek meg az utóbbi négy évben minden vb-címet az F1-ben, a német márka csapata fáradhatatlanul dolgozik új autóján. Motorfőnökük, Andy Cowell betekintést nyújtott a részletekbe.

részletek

A Mercedes még mindig nem lépte át az 1000 lóerőt

A legerősebb F1-es motor továbbra is csak tart a kerek szám felé, annak ellenére, hogy már 2017-ben szóba jött, sikerült túljutni az 1000 lóerős teljesítményen. Az 50 %-os hőhatékonyság is csak laboratóriumi körülmények között értendő.

részletek

A Mercedes még mindig tart a Hondától

Nem szabad alábecsülni a McLarent és partnerét, ha technológiáról van szó, intett a Mercedes motorsportfőnöke, aki arról is beszélt, hogyan halad a 2021-es motorszabályok egyeztetése.

részletek

10%-kal nő a padlógázos táv az idei szezonban

A Mercedes csapat technikai igazgatója, Aldo Costa elmondta, hogy a szezonkezdő futamig szinte teljesen megváltozhat a W08 típusjelű autó aerodinamikai kinézete, annak függvényében, hogy mit hoznak az elkövetkező tesztek.

részletek

A Mercedes motorfőnöke izgatottan várja a Honda újításait

A jelenlegi F1-es mezőnyben a két gyártó erőforrása között a legnagyobb a különbség, ám Andy Cowell úgy véli, a japánok elmúlt hónapokban végzett munkája kifizetődő lesz 2017-ben.

részletek

A Mercedes sikere a húszdarabos puzzle-ben rejlik

Immár három éve az F1-es paddock egyik legnagyobb rejtélye, hogy hogyan tudott a Mercedes ennyire a többiek fölé nőni az új szabályokkal. Csak az a biztos, hogy valamit másként csinálnak, mint a többiek.

részletek