Nico Hülkenberg történelmi tettet hajtott végre azzal, hogy aktív F1-es pilótaként első próbálkozásra megnyerte a Le Mans-i 24 órást, Nick Tandyvel és a szintén újonc Earl Bamberrel osztozva a Porschén. A hosszú kihagyás után a mezőnyhöz tavaly csatlakozó német gyártó 17-es számú autója (Mark Webber, Timo Bernhard, Brendon Hartley) második pozícióban teljesítette a versenyt, míg a pole-ból induló 18-assal Neel Jani, Romain Dumas és Marc Lieb ötödikként, csak négy kör hátrányban értek célba. A Porschékat elkerülte a 24 órás verseny egyik fő veszélye, a műszaki meghibásodás.
„Sosem hittük azt, hogy mindhárom autóval bármiféle technikai gond nélküli, problémamentes versenyt tudunk futni” – vallotta be Andreas Seidl csapatfőnök. „Ezt korábban sosem sikerült elérni, de az tudtuk, hogy csapatként sokkal felkészültebbek vagyunk, mint tavaly. A tesztelés alapján tisztában voltunk vele, hogy bármikor történhet valami, és Spában is láttuk, hogy minden gyártónak problémái adódtak. Ezért egy ilyen verseny, bármiféle probléma nélkül megmutatta, hogy csapatként sokat fejlődtünk.”
„Nem adódtak gondjaink, ez pedig egészen biztosan fontos volt. De úgy gondolom, a kulcs az volt, hogy a verseny egészen széles szakaszában miénk volt a legjobb tempó” – elmélkedett a győzelem titkáról Seidl. „Tudtuk, hogy a hőmérséklet nőni és csökkenni fog valamelyest, ez pedig tükröződött köztünk és az Audi közt. Általánosságban úgy gondolom, miénk volt a leggyorsabb autó.”