Sokáig reménykedtek abban, hogy akár a márka hazai forgalmazója, vagy bármely márka-képviselet meglátja a lehetőséget a magyar pilóta támogatásában. Ez nem valósult meg.
Gábor számára nincs meg az anyagi háttér, és egyetlen biztos tőkéje a tehetsége. Bízott abban, hogy teljesítménye felhívja valamely tőkeerős cég figyelmét, de be kell látni, hogy hazánkban ez sokszor nem elég.
Az Apex Racing lehetőséget adott Gábor számára, hogy versenyezzen, a pilóta és a menedzsment sokat köszönhet a csapatnak, hisz idén és az elmúlt szezonokban sok közös sikert értek el. Ezt Gábor csak a győzelmeivel tudta meghálálni.
Tim Gábor így feladni kényszerül a bajnoki szereplést, hiába vezeti a Skoda Octavia Cup-ot 25 pontos előnnyel, és hiába nyert meg az eddigi 4 futamból hármat.
Tim Gábor eddigi pályaautós karrierje során 70 versenyen indult, melyből 31-et nyert meg, 22 pole pozíciót és ért el az időméréseken, 25 versenyen Ő futotta a leggyorsabb kört.
"Jelen pillanatban nem tudjuk, hogy hol, merre folytatódik a pályafutásom. Sőt, az is lehet, hogy nem is lesz tovább. Nem akarjuk ennyire borúsan látni a jövőt, de nagyon nehéz a hazai pilóták helyzete itthon, szinte képtelenség támogatókat találni. Én továbbra is teszem a dolgom, ha lehetőségem van versenyezni, mindent megteszek, és a győzelemért hajtok, csak ehhez értek, csak ezt tudom nyújtani." - nyilatkozta Gábor a bejelentés után.