2014: Kimi Raikkönent a pályakórházba szállították a Brit Nagydíj első körében történt balesete után. A finn a mezőny sűrűjében való tolakodás után szélesen fordult az Aintree kanyarban, majd amikor vissza akart térni a pályára, egy huppanó megdobta az autóját, ami a korlátig meg sem állt. Raikkönennek nem esett baja, a Ferrarival való komolyabb ütközést remek reflexekkel elkerülő Felipe Massa szerint azonban a finnek óvatosabban kellett volna becsatlakoznia a pályán kívülről.
2012: A Silverstone-t és környékét a nagydíj hétvégéjén elárasztó eső komoly káoszt okozott a pálya körül, így a nézőknek nehézzé vált megközelíteni a helyszínt. A szervezők a pénteki tapasztalatok után nemes egyszerűséggel azt tanácsolták a rajongóknak, hogy akik autóval érkeznének és nem rendelkeznek parkolóhellyel, ne is induljanak útnak az időmérő napján, mivel a nagy sár miatt csak további felfordulás alakulna ki. Eközben pénteken és szombaton a mezőny dolgát is alaposan megnehezítette az eső, de a szervezők tagadták, hogy felmerült volna a verseny törlésének lehetősége, ha marad a rossz idő. Vasárnapra aztán mindenki legnagyobb örömére kitisztult az ég.
2010: Damon Hill szerint csak idő kérdése, hogy mikor fog elmérgesedni a viszony a McLaren két brit pilótája, Lewis Hamilton és Jenson Button között. Az eddigi futamok során néhány szoros, tiszta csatát egymás közt lebonyolító csapattársak viszonya az 1996-os bajnok szerint hamarosan „fel fog forrósodni”. Button és Hamilton azonban barátokként tekintenek egymásra és állítják, Hill jóslata nem fog valóra válni. Az idő aztán őket is igazolta.
2009: Bernie Ecclestone nyilvános bocsánatkérésre kényszerült, miután többeket megsértett egy Adolf Hitlerre tett megjegyzésével. A FOM elnökét korábban arra kérték, nevezze meg kedvenc diktátorát, aki ekkor megemlítette Hitler azon képességét, hogy az emberek maga mellé állításával „elintézte a dolgokat”. Ecclestone ezen kijelentését a zsidó közösség sértésnek vette, és a Nürburgring vezetősége is lemondta a vele tervezett találkozót. Az F1-es vezér emiatt a nyilvánosság elé állt és elmondta, hogy sajnálja a történteket, de egyébként is félreértelmezték a szavait, hiszen nem úgy értette, amit mond.
2007: A Honda igyekszik tisztára mosni magát és távol maradni minden botránytól, hiszen egy váratlan közleményben tudatták, hogy a kémbotrányba keveredett Nigel Stepney és Mike Coughlan is állásért jelentkezett náluk az év elején. Hangsúlyozták, hogy a szakemberek semmilyen bizalmas információt nem kínáltak fel nekik.
2006: Fernando Alonso egyáltalán nem sajnálja, hogy már egy évre előre szerződést kötött a McLarennel 2007-re, dacára annak, hogy a wokingiak erre a szezonra visszaestek, ő pedig második bajnoki címéért hajt a Renault-val. „A legkevésbé sem bántam meg. Új fejezetet akarok nyitni a karrieremben Ron Dennis csapatával, és úgy hiszem, hogy jövőre a mezőny legjobb autója szürke színű lesz” - bizakodott a spanyol.
2003: Talán máig az egyik legőrültebb ötletnek számít a versenyhétvégék feldobására a Celeb Nagydíj, amit a Minardi csapatfőnöke, Paul Stoddart vetett fel: „Tisztában vagyunk vele, hogy az emberek nem sok mindent nézhetnek a pályán vasárnap, ezért felmerült a Celeb Nagydíj ötlete, ami kétüléses autókkal zajlana vasárnap délelőtt. Rengeteg hírességet fogadunk a hétvégéken, de képzeljék csak el, milyen lenne, ha minden csapat kapna egy autót, befestené azt a saját színére, és egy tesztpilóta vagy korábbi pilóta vezetné a nagyjáról 12 körös versenyen, miközben egy sztár ott ülne mögötte. Ebből is lenne egy bajnokság, amit akár a Jordan vagy a Minardi is megnyerhet, mivel az autók egyformák lennének.”
2001: Thomas Scheckter, az 1979-es világbajnok Jody Scheckter fia is az F1-be vágyik, és érzése szerint jó úton is halad efelé. „Mindig is a Formula-1 volt számomra az elsődleges célpont. Most, hogy már tesztelhettem is egy autót, tudom, hogy még többre vágyok. Bár még csak 20 éves vagyok, de mindent megteszek, hogy sikerüljön” - nyilatkozta a fiatal dél-afrikai, aki korábban egy Jaguart próbálhatott ki, ebben az évben pedig a Nissan Világsorozatban versenyez, ami a későbbi WSR elődje.
1997: Visszatérhet az F1-be Martin Brundle, méghozzá akár már ebben az évben a Sauber színeiben, mivel a csapat nem elégedett argentin pilótája, Norberto Fontana teljesítményével. Brundle az előző év végén volt kénytelen elhagyni a Jordant, így ülés nélkül maradt, bár az év korábbi részében már a Prosthoz is próbált bekerülni, ezzel jelezve, hogy még nem tekinti befejezettnek F1-es pályafutását.