Aszfalt futóművel mentek Szombathelyen, mert nem érkezett meg az autóhoz rendelt murva szett, így az egyetlen dolog, amit a csapat tehetett, hogy megemelte az autót. Sajnos ez kevés volt, hiszen túl kemény volt a futómű és mindenhol nagyon pattogott a kerék, így nagyon kevés volt a tapadás. Ettől függetlenül jó volt menni az autóval, de ez a futómű nem ezekre a pályákra való volt. Az autó egyébként tökéletesen működött, semmilyen technikai jellegű probléma nem volt vele. Ezt az autót arra találták ki, hogy versenyezzen.
"A pályák tetszettek, de nem sikerült úgy menni rajtuk ezzel a futóművel, ahogyan azt szerettük volna. A legnagyobb bajunk a féktávokkal volt, hol túl korán, hol pedig túl későn fékeztem, és ez nagyon sok időnkbe került" - értékelte a versenyt Sajtós Dénes a pilóta.
A verseny előtt összesen 12 kilométert sikerült tesztelniük, és ez nagyon kevés volt, de a tényeket nézve azért az idők elfogadhatók. Érzésre meg voltak elégedve az új Hankook gumikkal is, de nincs sok hasonítási alapjuk nincs, hiszen nem mentek a más fajtával.
Sokszor álltak a rajt előkészítőbe a srácok, mert valaki beesett, de ezért nem hibáztatnak senkit. Viszont a rendezvénnyel kapcsolatban már nincsenek ilyen jó véleménnyel. "Komolyan azt érzem, Magyarországon évről évre rosszabbak a versenyek. Teljesen kizárják a nézőket a pályáról, nagyon messze parkoltatják őket, hogy kilométereket gyalogoljanak és ezt Miskolcon nézőként a saját bőrömön is észleltem, pedig mindenhol nagyon sok parkolóhely van. Ezért nincsenek nézők a pálya szélén és ez versenyzőként nagyon rossz érzés. Ez minden azért van, hogy a rendezőség kedvére tudjon forgolódni és pöffeszkedni a pálya szélén" - zárta az értékelést Sajtós Dénes.
A folytatásban a Veszprém Rali következik, ahová már a szerdai tesztre az új murva futóművel érkezik a csapat.