Kérdés, milyennek?
Ugyanis sokszor volt már rá példa, hogy lezajlottak a téli tesztek, jött az első futam, és annak az eredménye merőben más képet mutatott, mint amit a kialakult papírforma alapján vártunk.Ha körbenézünk, egy Hamilton/Mercedes párost emlegetnek a legtöbb helyen favoritként, ami alapvetően logikus, kit, ha nem őket? Elvégre kell egy fő esélyes, amihez aztán lehet viszonyítani, és a Vettel/Red Bull most nem az. A nagyon kedves Dietrich Mateschitz maga mondta, jót tenne a Forma-1-nek, ha megszűnne a dominanciájuk. Ettől még simán megtörténhet persze, hogy Vettel ott áll majd a dobogón vasárnap.
Mert a vicc az, hogy voltaképp bármi megtörténhet. Roberto Dallara, a Magneti Marelli vezére festette azt az ördögöt a falra, hogy simán előfordulhat, hogy az összes autó elromlik, egyikben sem fogja kibírni a terhelést az elektronika. Mert azt ne feledjük, hogy a teszten sosem akarnak kihozni 100 százalékot a kocsikból, az év elején még spórolni kell az alkatrészekkel, szóval, az első nagydíj során biztos olyan nyúzásnak lesznek kitéve a versenygépek, amilyennek korábban még soha. És egymás után fogják leállni vagy elfüstölni a motorok. Mert a két energia-visszanyerő rendszer miatt olyan hihetetlenül bonyolult a motorvezérlés, hogy egyszerűen nem volt elég idő minden finomságot beállítani a 12 tesztnap alatt.
El lehet hát képzelni, hogy az fog nyerni, aki alatt túléli önmagát a technika. Majd amikor 4-5 autó köröz majd a pályán, és még le is lassítanak majd, nehogy valami baj legyen, az lesz majd az izgalmas...!
De már csak kettőt kell aludni a szabadedzésekig.