| |
Görög Rali Blog 2. rész - Fél nap rali
2012.05.26, szombat 08:12

Pénteken hosszú nap várt az Acropolis Rally résztvevõire, 12 óra telt el az elsõ és az utolsó szakasz rajtja közt. Fél napba sokminden belefér, vajon embereink mivel múlatták az idõt?

Nem indult jól a pénteki nap, megint egy nagyon fájdalmas ébredéssel kellett megküzdeni. Nagyon hosszú nap várt ránk, az elsõ gyors néhány perccel reggel 7 óra elõtt rajtolt, az utolsó szintén, csak 12 órával késõbb. A hajnali 5-ös kelés már önmagában eléggé demoralizáló, de a szervezõk voltak olyan kedvesek, hogy jó 500 kilométeres kocsikázással is színesítették a napunkat. Ha nagyon odatesszük magunkat, akár öt gyorsot is megnézhettünk volna, de inkább lemondtunk egy 200 kilométeres kitérõrõl és beértük hárommal. Szerdán ugyanis megtanultuk, hogy a holmink képes hosszútávon is a 13 literes átlagfogyasztásra, mi legalábbis ennyit mértünk a Thesszaloniki - Loutraki távon. A benzin ráadásul jó occso Jorgoszéknál, 540 forintért löttyintettek egy litert, szóval jobbnak láttuk kicsikét visszavenni a lendületbõl. A szállodában jó fejek voltak, felkeltek miattunk és fél hatra ledobtak egy reggelit. Azt hittük magunk leszünk, de mivel a szálloda vendégeink 90 százaléka (ha nem 100) a rali miatt van itt, reggel hatra szerintem le is tudták a reggeliztetést.

Azon kívül, hogy láttunk egy gyorsot, más erénye nem volt a nyitó szakasznak, de legalább nem aludtunk miatta. Ahhoz képest, hogy a nyár elején itt vagyunk a görög tengerparton nem rohadtunk meg a melegbe, a pulcsi eddig szinte mindig elfért rajtunk. Az esõ ma még nem esett, de ha már az idõjárást simogatjuk, hadd hívjam elõ az egyik tegnapi aduászt. Nem árt ha mindenki tudja, egy raliversenyen akármekkora is az esõ, nagyon fontos a jó hallás! És most abban a rendkívül szerencsés helyzetben vagyunk, hogy Rallyeyes Doky jóvoltából nagyszerûen szemléltetni is tudjuk milyen a helyes magatartás a pálya szélén esõs idõjárási körülmények közepette:

Egy jó kétórás út után megérkeztünk a következõre, de ez sem volt egy ájulás. Lefelébe küldték, szépen oldalaztak, de valahogy képen nem annyira adta, mint amennyire nézni jó lehetett. Az elsõ hat-hét autó biztos látta Gigi Galli emlékezetes driftelését az N-es Mitsuval, mert hasonló stílusba készítették rá a kanyarra, állat volt. Petter nagyon nagyot ment itt, aminek kis híján az obim itta meg a levét. Én hülye, leraktam a belsõ ívre a szalag mellé, Peti egy kicsit szûkebben fordult, mint vártam, de épp elkerülte: 

A szakasz után volt idõnk a pihenésrem a nap közepét totális semmittevéssel töltöttük, erre itt egy példa:

itt pedig még egy:

Betotyogtunk a közelben lévõ városba, kipróbáltuk a környék összes kávézóját, én szétfrissítettem az agyam és feldíszítettük a Hyundai-t. Miközben írtam a blogot arra lettem figyelmes, hogy a kávézó elõtt áll egy futárrobogó. Szétnéztem, hogy vajon mit hordhatnak ki, de sok fogalmam nem volt róla. Piri viszont résen volt, és kikutatta, hogy ezek képesek egy shake-t is házhoz vinni.

Este megnéztük még az utolsó szakaszt, ez volt talán a legjobb egész nap, egy ponton összeért a két pálya, így kétszer is láttuk õket, olyan volt mintha 4 gyorsot láttunk volna pénteken. De Tarsoly Csabiékat így sem tudtuk megközelíteni, a nap nyolc gyorsaságijából, HETET!!! néztek meg, egy i20-as Hyundai-jal. Le a kalappal!

RallySport.hu - Fri


Hozzászólások:


Kapcsolódó hírek
 
Formula 1 hírek
Motoros hírek
Rali hírek
Autós hírek
AFM hírek