Sepangban talán még nagyobb az előnyük, mint Ausztráliában, melynek a kulcsa a gumik.
"Gumik, gumik, gumik, gumik, gumik" - hajtogatta pénteken a Red Bull pilótája, Mark Webber.
A Pirelli sokkal extrémebb, 2013-as abroncsai még jobban koptak a sepangi pálya 15 kanyarja során. Mégis az élen Raikkönen végzett.

Az Auto Motor und Sport rámutatott arra, hogy a Pirelli 2013-as abroncsainak fejlesztéséhez egy három évvel ezelőtti Renault autót használt, melyet Enstone-ban készítettek.
"Csúnya gyanúba kerültek" - olvasható az újságban. "Kétségtelen a 2010-es Renault nagyon régi a Formula-1 fejlődési sebességéhez képest. Azonban a karosszéria bizonyos alapelvei és filozófiái, valamint az aerodinamikai egyensúly éveket élt túl" - közölte Michael Schmidt újságíró.
A Lotus ezzel előnyhöz jutott a 2013-as abroncsok kezelését illetően?
"Észrevettük és alábecsültük ennek hatását" - nyilatkozta egy magát megnevezni nem kívánó rivális csapat tagja. "Talán át kell gondolni, hogyan tudunk ezzel a helyzettel a jövőben jobban megbirkózni."