A 2026-ban érkező technikai reform alapjaiban rajzolhatja át az erőviszonyokat: a Mercedes legutóbb egy hasonlóan jelentős váltásnál, 2014-ban a V6-os éra kezdetén kivételes előnyt épített ki – 2014 és 2021 között hat egyéni és hét konstruktőri világbajnoki címet gyűjtött.

Bár Antonelli úgy gondolja, hogy ezúttal jóval kiegyenlítettebb mezőny várható, nem titkolja reményeit.
„Remélhetőleg olyan lesz, mint 2014-ben – az maga lenne az álom. Szerintem ezek még nagyobb változások, mint 2014-ben, mert a karosszéria és az aerodinamika terén gyakorlatilag minden megváltozik.”
Antonelli optimizmusát ugyanakkor nem pusztán remények táplálják: „Elég sok időt töltöttem a gyárban, láttam az előrehaladást a szélcsatornában, láttam a tesztpadon folyó munkát. Ígéretesnek tűnik, amit látok, de persze nem tudjuk, mit csinálnak a többiek” – tette hozzá óvatosan.