Három futamot rendeztek az utolsó fordulóban. Hogyan kezdődött számodra a hétvége?
Az első időmérőnk jól sikerült, hiszen a kategóriában az elsők, összetettben pedig ötödikek tudtunk lenni - csak a Porschék és az egyik Lotus volt gyorsabb nálam, a többi mind mögöttem volt. Mindezt annak dacára értem el, hogy egy utcai, 1.6-os VTI Civic motorral mentem, mivel a Slovakia Ringen ugyebár felrobbant a korábbi motorunk. A verseny aztán elég nyugalmasan zajlott számomra. A rajt után egy fél körön át csatáztam Merk Józsival, de ő nem is erőltette sokáig, inkább a bajnoki cím bebiztosítására törekedett a saját géposztályában. Nekem innentől csak végig kellett mennem légüres térben.
Vasárnapra aztán megváltoztak a körülmények. Sikerült alkalmazkodni?
A második időmérő előtt volt egy kis dilemmánk, mert egészen hajnalig esett az eső, és foltokban még vizes maradt a pálya a kezdésre. Nehéz volt eldönteni, hogy slick vagy vizes pályára való gumikkal menjünk-e. Végül az esőgumik mellett tettem le a voksom, de aztán be sem fejeztem az első köröm, mert nagyon száraz volt már az aszfalt, így azonnal visszakanyarodtam a bokszba. Annyi időnk maradt csak, hogy az első két kereket lecseréljük, így elöl slickekkel, hátul esőgumikkal tértem vissza a pályára. Sokáig az abszolút második helyen tudtam lenni a Porschék mögött, aztán az utolsó körben néhányan bejöttek elém, de egy másodpercen belül maradtam hozzájuk képest, ami erős eredménynek számított. A rajtnál elment mellettem Merk és két Lotus is, de másfél kör alatt meg tudtam őket előzni, és innentől megint üres pályán autózhattam. Ezzel pedig meglett a bajnoki cím, így a harmadik futamon már el sem indultunk.
Van még kilátásban valamilyen versenyzés erre az évre?
Európai sorozatokban való részvétel lekerült a napirendről. Idén már nem is fogok vezetni, ez az évem lezárult, és már a következő szezonon gondolkodunk. Viszont köszönöm a támogatóimnak az egész évi segítséget, hiszen ők tették lehetővé, hogy elinduljak a gyorsasági-ob mezőnyében.