A gyötrelmes 2015-ös szezon végén nem csak a 9. hellyel járó szégyen és a korábbiaknál sokkal kevesebb, pontokért járó pénzösszeg miatt fájhatott a feje a McLarennek, hanem amiatt is, hogy két év alatt három nagynevű szponzor is otthagyta őket. 2013 végén a Vodafone kivonult a sportágból, 2014 őszén a Hugo Boss a Mercedeshez pártolt, 2015 végén pedig a TAG Heuer lépett szövetségre a Red Bullal. hozzájárult a csapat sikereihez. Eric Boullier versenyigazgató szerint azonban a McLaren anyagi helyzete továbbra is megfelelő.
Névadó szponzora a csapatnak a brit telekommunikációs óriás óta nincs, ráadásul két bajnokuk, Jenson Button és Fernando Alonso együtt több mint 50 millió dollárt tesz zsebre ebben az évben - annyit, amennyivel anno a Vodafone szponzorálta a csapatot.
„Egyértelmű, hogy a McLaren nagyon nehéz éven van túl, és nem ott állunk, ahol lenni szeretnénk, de ambíciózusak vagyunk” - idézte a franciát az F1i.com. „Ha győztes csapatot akarsz, minden szegmensben a legjobbnak kell lenned. Ha már megvannak a legjobb pilótáid a legjobb karosszériát és a legjobb motort megelőzően, az kockázatot jelent, de kihívás is egyben, hogy ez utóbbiakat a legjobbá varázsoljuk.”
„Most három új szponzorral is szerződést kötöttünk - a Chandonnal, a Richard Mille-el és a Volvo Trucksszal -, valamint másik három szerződést megújítottunk. A McLaren Csoport részét képezzük, amely ebben az évben nyereségesnek bizonyult, így nem hinném, hogy problémáink lennének ezen a téren. A miénk lesz a legjobb kombináció ahhoz, hogy legyőzzük a Mercedest, a Ferrarit, A Red Bullt, és a többieket.”