Az olasz csapat minden decemberben egy szezonzáró összejövetelt tart Maranellóban, ami azonban már a múltban sem volt mentes a politikától, és a hagyományt a jelek szerint a Ferrari új elnöke is folytatja. Marchionne ráadásul nem is csak saját csapatának 2015-ös bizonyítványát állította ki, hanem a rivális Red Bullét is, amelynek a magatartásával egyáltalán nem volt elégedett.
„Eléggé visszataszítónak találom, hogy valaki úgy érzi, joga van egy erős motor megszerzésére. Senki nem kaphat ilyet csak úgy. Mindig meg kell szabni ennek pontos időkorlátait és feltételeit” - mondta az elnök arra utalva, hogy miután a Red Bull kimondta a szakítást a Renault-val, a mezőny mindhárom fennmaradó motorgyártójánál kilincselni kezdett azzal a céllal, hogy a következő évre a legfrissebb motorjukat kapja meg.
„Aztán persze a Renault sem akart nekik motort szállítani, mivel történtek bizonyos kijelentések a felek között, de alapvetően a csapatszellem megtalálásával voltak gondjaik. Pedig mindig fontos, hogy tisztességesen bánjunk a másik féllel, és megadjuk az elismerést annak, akinek jár.”
Végül aztán mégis a franciák dobtak mentőövet a Red Bullnak, miután a Mercedesszel megkötöttnek hitt megállapodás nem jött létre, a Ferrari elutasította őket, a Hondával való partnerségüket pedig Ron Dennis vétózta meg. A Renault-motorok azonban jövőre már TAG Heuer néven fognak futni az energiaitalosok autóiban, akikkel már most igyekszik minél több szálat elvarrni a Renault, hiszen 2016 végén várhatóan végleg különválnak útjaik.