Az F1-et követők nagy része odáig és vissza van attól, hogy sportág jobbá válik majd, ha az autókra nagyobb hátsó kerekeket szerelnek fel, és ha agresszívabb kinézetük lesz – egész egyszerűen nem ezen múlik majd a látványosság, ez csak felületi kezelést jelentene a Forma-1 nyilvánvaló problémáira. Mindenesetre a sportág vezetői elkötelezettek a változások iránt, noha a legidősebb generáció tagjai – Jenson Button, Fernando Alonso, Kimi Raikkönen - általában véve elégedettek a jelenlegi szisztémával, annak ellenére, hogy sokkal komplexebb feladat hárul rájuk a pilótaülésben.
A brit pilóta – akinek még kérdéses a jövője a McLarennél – szerint, ha már változások jönnek, jöjjenek jövőre. „Azt kívánom, hogy a következőévben legyenek ezek a módosítások 2017 helyett. Örülök annak az ötletnek, hogy gyorsabbá és kevésbé tötymörgővé akarják tenni az autókat, és fontos az is, hogy nagyobb legyen a mechanikai tapadás, amennyiben nem ártana az előzéseknek” – idézte Buttont a Crash.net. „Ha leszorítóerőről van szó, azt a padlólemez, nem pedig a szárnyak segítségével kell előteremteni, így pedig kevesebb lesz a turbulencia az autó mögött, mintha egy nagy szárny keltené. Sok dolog van, amin változtatni lehet, és sokat meg is vizsgáltak a jövő szempontjából, ami nagyszerű.”
Button figyelmeztetett, hogy nem túl jó ötlet a Forma-1 különböző „aranykoraiból” példát venni, mert az akkori technikákat ugyanúgy érték kritikák. „Rengeteg mindenről beszélnek manapság, ami jó, de a kritika mindig is ott volt az F1-ben. Nemrég megnéztem egy nagydíjat a hetvenes évekből, és akkor ugyanúgy kritizálták a sportágat, szóval… felül kell emelkedni ezeken, és új ötletekkel előállni.” Ami a versenyhétvégék tervezett átalakítását illeti, Button mélységesen elutasító volt. „Arra sem érdemes, hogy megemlítsük, mivel nem fog megtörténni” – tette hozzá a 16. szezonját taposó brit pilóta.