Nico Rosberg 11. futamgyőzelmét aratta a Red Bull Ringen - ez Monaco után a második helyszín, ahol egynél többször felállhatott a dobogó tetejére a német. Ezzel ugyanannyi F1-es elsősége lett, mint Felipe Massának, Rubens Barrichellónak és Jacques Villeneuve-nek, és immár sikeresebbnek mondhatja magát az őt a dobogón meginterjúvoló Gerhard Bergernél.
A pole azonban Lewis Hamiltoné lett, aki immár 21 különböző nagydíj rajtrácsának élén állhatott már, ezzel pedig új rekordot ért el, felülmúlva Alain Prostot és Sebastian Vettelt. A különböző pályákon szerzett első rajthelyeket tekintve kissé máshogy fest a tabella, abban Hamilton most 22-ig jutott, és ezzel érte be Prostot. Összességében 45. rajtelsőségével pedig utolérte Vettelt, így ők ebből a szempontból a legeredményesebb aktív versenyzők, és már csak Michael Schumacher és Ayrton Senna áll előttük.
A brit egy másik, hosszú ideje fennálló rekordot is beállított, hiszen a tavalyi Magyar Nagydíjtól kezdve zsinórban 17 versenyen át állt az élen legalább egy kör erejéig. Ilyen hosszú sorozatot korábban csak Jackie Stewart ért el az 1968-as USA és az 1970-es Belga Nagydíj között. Itt persze lehet érvelni azzal, hogy Hamiltonnak könnyebb dolga volt Stewarthoz képest, hiszen napjainkban a kötelező bokszkiállások alatti átrendeződések révén könnyebb néhány körre az élre kerülni, míg Stewart idejében az ilyen taktikai elemek még ritkák voltak. A skót rekordja ráadásul három szezonon át húzódik, és 1969 kivételével nem is állt rendelkezésére domináns autó.
A Mercedes címvédője továbbá ismét dobogóra állhatott zsinórban immár a 15. versenyén, ezen sorozatával pedig beérte Fernando Alonsót a ranglista második helyén. Ha a brit a következő négy futamon is az első három között végez, befogja Schumacher egyik megdönthetetlennek gondolt rekordját a Ferrari egyeduralkodó korszakából...
Felipe Massa 40. alkalommal állhatott fel a dobogóra. A brazil úton efelé teljesítette 60 000. F1-es versenykilométerét, aminél már csak öten tettek meg többet a sportban karrierjük során. Massa továbbá 1000. pontját is begyűjtötte, de persze az értékelési rendszer változásai miatt ez már kisebb jelentőséggel bír.
A friss Le Mans-i győztes Nico Hülkenberg lehetőségeihez mérten igyekezett az F1-ben is maradandót alkotni - Spielbergben ennek a 6. hely lett az eredménye, ami idei legjobbja. A Force India autói mellesleg tavaly ugyanúgy 6. és 9. pozícióban végeztek, mint idén, csak akkor fordított volt a sorrend Hülkenberg és Sergio Perez között.
Pastor Maldonado kezdi felvenni a fonalat, hiszen Kanada után egy újabb 7. helyet zsebelt be. Ez volt mindösszesen a második alkalom a venezuelai pályafutása során, amikor két egymást követő futamon is pontot szerzett.
Fernando Alonso immár zsinórban négy versenyen nem jutott el a célig - ilyen rossz sorozatot soha nem élt még át az F1-ben, beleértve a Minardinál töltött debütáló évét is.
A spanyol legutóbbi elsőkörös kiesése a 2012-es Japán Nagydíjra datálódik, és érdekessége, hogy azt szintén egy Kimi Raikkönennel való koccanás váltotta ki.
Az F1 történetében még csak másodszor fordult elő, hogy egy verseny rajtrácsának utolsó sorában két világbajnok foglaljon helyet. Az 1970-es Kanadai Nagydíjon Jack Brabham és Graham Hill osztoztak ezen, most pedig Alonsónak és Jenson Buttonnak jutott ez a „megtiszteltetés” - még ha ők nem is eredményeik, hanem büntetéseik miatt kerültek oda - a mindkettőjük által begyűjtött 25 rajthelynyi hátrasorolás pedig szintén rekordot jelent egy versenyhétvégén.
A futamon aztán egyik McLaren sem jutott túl a 8. körön. A 2006-os USA Nagydíj óta sohasem fejezték be ilyen gyorsan a wokingiak.