A szokatlan kinézetű elemet kedden Susie Wolff vitte pályára a csapat FW37-esén. A „segédszárny” az oldaldoboz szomszédságában, a hátsó kerekek előtt helyezkedett el, feladata pedig nyilvánvalóan az volt, hogy elterelje a levegőt a kerék útjából, ezzel is csökkentve az autó légellenállását, illetve növelni leszorítóerejét.
Az Auto Motor und Sport egyik másik csapat meg nem nevezett szakemberére hivatkozva a minap kétségbe vonta az úttörőnek számító aerodinamikai elem szabályos voltát, ám az FIA technikai delegátusának helyszínen tartózkodó tagja, Jo Bauer az olasz omnicorse.it szakportál munkatársának megerősítette, semmi szabálytalan nincs a Williams megoldásában, így az elméletileg a versenyhétvégéken is bevethető lesz.
A Williams a ma már több F1-es autón is látható rövid orrkialakítással is elsőként jelentkezett anno, így különösebben nem lepődnénk meg azon, ha nem olyan sokára a mostani „segédszárny” ötlete is visszaköszönne egy-két rivális istálló modelljén.