A silverstone-i központú csapat közel állt ahhoz, hogy az elsőhöz hasonlóan a második négynapos téli tesztet is kihagyja. Új autójuk ugyanis még mindig nem állt készen, és valóban fel is merültek olyan hírek, hogy a Force Indiát az utolsó barcelonai gyakorlásig nem is láthatjuk a pályán, végül azonban az istálló mégis megjelent a katalán főváros melletti helyszínen február 19-én.
Persze már sokat sejtető volt, hogy a négy tesztnapból kettőt a Mercedes tesztpilótájának, Pascal Wehrleinnak adtak, akit pedig a címvédő csapat egy alkalommal a nap közben is szabadon visszakérhetett tőlük, miután kiderült, hogy saját pilótái közül egyik sem bevethető. A téli felkészülés során komolyabb pénzügyi nehézségekbe ütköző Force Indiánál most elárulták, valóban a Mercedes finanszírozta a számukra a tesztet, ám ezzel mindkét fél jól járt. Bár ekkor még csak a 2014-es autót vihették pályára, az idei gumikról így is hasznos adatokat tudtak szerezni.
„A Mercedes akarta, hogy [Wehrlein] eltölthessen egy kis időt az autóban, és ez nekünk is megfelelt, hiszen így legalább pályára léphettünk” - mondta a helyettes csapatvezető, Bob Fernley az Autosportnak. „Nagyon szívesen tettük meg. Persze anyagilag is megérte számunkra, emellett pedig Nico és Sergio is felvehették a ritmust a harmadik teszt előtt - szóval mindenki nyert ezzel a megállapodással.”
Arra a kérdésre, hogy a csapat tervezi-e hivatalos tesztpilótaként szerződtetni Wehrleint, akit a Mercedes egyértelműen szeretne mihamarabb F1-es üléshez juttatni, Fernley így felelt:
„Nem, ilyenről nem beszéltünk a Mercedesszel. Ez csak egy egyszeri alkalom volt. Valószínűleg ülni fog még az autónkban az egyik évközi teszten, de jelenleg nincsenek vele hosszú távú terveink.”