Technikai fronton nem csak az új motoroktól és a „szebbnél szebb” aerodinamikai megoldásoktól volt hangos a paddock: az FIA a Német Nagydíj előtt betiltotta a FRIC-rendszer használatát, melyet a Mercedes az első és hátsó felfüggesztés kiegyenlítésére használt.
Noha a brackley-iek tovább folytatták dominanciájukat, Paddy Lowe technikai igazgató szerint hátrányosan érintette őket a döntés. „A FRIC betiltása derült égből villámcsapásként ért minket, így nagyon gyorsan kellett reagálnunk” – idézi a britet a crash.net.
„A 2014-es autónk kompletten a FRIC köré lett tervezve, de így a 2015-ös autón is módosításokat kellett elvégezni, ami teljesen új kinézetet kölcsönöz az autónak. Szerencsére Hockenheim és a mostani idény eleje között sok idő volt, így időben el tudtuk végezni ezeket a munkákat. A W06-os esetében megpróbáltuk kiegyenlíteni a FRIC hiánya miatti hátrányt, így más a felfüggesztés és a súlyelosztás is az autón” – értekezett Lowe az új konstrukcióról.