A Caterham csődbiztosai ugyanis bejelentették, hogy árverésre bocsátják a csapat maradék felszerelését, ezáltal pedig teljesen ellehetetlenül majd, hogy az istálló valaha is visszatérhessen a Formula-1-be. Való igaz, nemrég a Marussia hagyatékai felett bábáskodó cég is ugyanígy meghirdette az aukciót, amit végül egy befektető megjelenése miatt mégis töröltek, ám a Caterhamnél nem utolsósorban az idő rövidsége miatt jóval kilátástalanabb a helyzet.
Pedig a maláj licensszel versenyző istálló tavaly az USA és a Brazil Nagydíj kihagyása után a szezonzáróra még visszatért a mezőnybe a közösségi hozzájárulások által összegyűlt pénzekből, azt remélve, hogy jelenlétükkel és elhivatottságukkal felkeltik majd az érdeklődők figyelmét, ez a számításuk azonban a jelek szerint nem vált be.
A csődeljárást folytató cég, a Wyles Hardy & Co. által meghirdetett árverés március és május között zajlik majd, különböző időpontokban adva túl az egykori istálló tulajdonain. Március 11-12-én a csapatfelszerelés és a karosszériák, egy héttel később pedig a gyárban használt műszerek és gépek kerülnek kalapács alá. Utoljára, május közepén az irodai berendezéseken, televíziókon, edzőtermi felszereléseken adnak túl.
Az egyik tavalyi csapat tehát menthetetlennek tűnik, de a Marussia visszatérése mindenképp valós lehetőségnek látszik, aminek a hírek szerint a legnagyobb akadálya az, hogy a riválisok egyöntetűen elfogadják-e, ha a tavalyi autójukkal vesznek részt a bajnokságban.