Négy év telt el az emlékezetes nap óta, s a Lexus bemutatta a híres tanulmányautó ötlete alapján megalkotott LC 500 luxuskupét. Ez a provokatív és atletikus modell egyértelműen jelzi, milyen irányba halad majd a márka a jövőben.
A luxusmárka globális szervezete, a Lexus International megalapítása óta a Lexus az elmúlt öt év alatt látványos gyorsasággal fejlődött. Az érzelmeket ébresztő formatervet és a menetdinamikai jellemzőket egyaránt magasabb szintre emelő termékkínálatban olyan izgalmas, új modellek jelentek meg, mint az NX vagy az RC, és az IS is komoly szerepet játszott abban, hogy a márka új vásárlói rétegeket szólít meg.
A Lexus globális megerősödésének vezéralakja Akio Toyoda volt, aki személyesen is sokat tett azért, hogy szorosabbra fűzze a formatervezők, a mérnökök és a marketingszakemberek közti együttműködést – olyan luxusmárkát építve, amely jobban igazodik a vásárlók új generációjának igényeihez. “Az LC 500 fontos termék a Lexus számára, és személyesen nekem is,” mondta Akio Toyoda, a Lexus márkaigazgatója és mesterpilótája. “Néhány évvel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a márka jövőjét olyan termékekre alapozzuk, amelyek az emberek szenvedélyét felélesztve kitűnnek a luxuspiac kínálatából. Legújabb kupé-zászlóshajónk formavilága, teljesítménye és arányai érzékletesen hangsúlyozzák márkánk ‘érzelmi’ irányultságát, és világszerte tovább erősítik majd a Lexus népszerűségét.”