A sikeres thaiföldi hétvégét követően legnagyobb riválisához, Jean-Karl Vernay-hez képest 70 kilogrammal több ballaszt került Tassi Hondájába, így a kínai TCR-hétvége előtt visszafogott elvárásokat fogalmazott meg a 18 éves magyar pilóta. Ahogy az időmérőt követően nyilatkozott, a szombati napon sikerült az előzetes célt elérni, hiszen hetedik helyről vághatott neki a bajnokság 17. versenyének.
Az első futamon kiválóan rajtolt, a célegyenest követő első kanyarkombinációban már a harmadik helyért küzdött, ám az öröm csak pár pillanatig tarthatott. A BTCC-ből átigazoló seatos versenyzővel, Daniel Lloyddal összeértek, aminek a magyar itta meg a levét: egészen a 11. helyig csúszott vissza. Ezt követően nem volt elegendő a versenytempója a felzárkózáshoz, így végül 11.-ként intették le. A futamot óriási felzárkózással, 14. helyről rajtolva Gabriele Tarquini nyerte, ám a Hyundai új autója ideiglenes homologizációval futott, így az olasznak most nem járt pont a dobogó legfelső fokáért. Ez azt eredményezte, hogy a mögötte másodikként beért Vernay könyvelte el a győztesnek járó 25 egységet, mögötte Robert Huff, majd Gianni Morbidelli következett. A sérüléseiből felépült másik M1RA-pilóta, Roberto Colciago a hetedik helyen ért be, míg a pontszerzők sorát maga Tassi zárta.
A második futamon a dobogó reményében indult a 9-es számú autó. A fordított rajtrácsnak köszönhetően 4. helyről kezdhetett, amit az első körben meg is tudott tartani, ám a másodikra több őt követő autó is gyorsabbnak bizonyult nála. Először Morbidelli előzte meg a VW Golffal, majd a kör végén csapattársa, Colciago is bepróbálkozott mellette – a célenyegesre ráfordító balosban fékezett mellé belső íven. A kijáraton meg is szerezte a pozíciót, ám annyira szélesre terelte bajnokesélyes csapattársát, hogy Tassinak a bukótérig kellett menekülnie, miközben sorra húztak el mellette riválisai. A helles autó ütemet veszítve a következő néhány kanyarban további helyezéseket veszített. Ha ez nem lett volna elég a magyar számára, még egy áthajtásos büntetést is kapott, amiért bemozdult a rajtnál.
A futam második felében Vernay is pórul járt, egy korábbi adok-kapok miatt megsérült autójának jobb hátulja, így ő is kénytelen volt látogatást tenni a bokszban. Az élmezőnyt alkotó James Nash, Huff, Morbidelli hármas ekkorra már annak ellenére komoly előnyt autózott ki, hogy fej-fej mellett küzdöttek a futamgyőzelemért. A kockás zászlót végül a WTCC-bajnok Huff látta meg elsőként, akit Morbidelli, majd Nash követett. A magyar csapat két autója a 8-9. helyen ért be Colciago, Tassi sorrendben.
A két zheijangi versenyt követően a francia Jean-Karl Vernay vezeti a bajnokságot 207 ponttal, őt Tassi Attila követi 186 egységgel. Úgy tűnik, közöttük fog eldőlni a bajnoki cím sorsa, ugyanis az őket követő Stefano Comininek (165) és Roberto Colciagónak (161) egy versenyhétvégével a vége előtt több mint 40 pontot kellene ledolgoznia. A szezonzáró hétvége bő egy hónap múlva, november 18-án zárul Dubajban.