Dusan Borkovic és a B3 Racing 21 pontos előnnyel érkezett a szicíliai Pergusába, az ETCC záró versenyére. A szerb óriás egész idény alatt magabiztosan gyűjtögette a pontokat és megérdemelten vezette az összetett listát a cseh Petr Fulin és a szlovák Mato Homola előtt.
A korábbi futamokhoz hasonlóan ez a hétvége is jól indult a csapat számára. Borkovic a második teszten már a leggyorsabb volt és a vasárnap reggeli időmérőn is megszerezte a pole pozíciót. Minden adott volt az optimista hangulathoz, igaz az utolsó versenyen még a Borkovicot üldöző Fulin és Homola is esélyes volt az Európa-bajnoki címre. Végül ami ezután következett, az a legjobb hollywoodi filmek forgatókönyvére emlékeztetett.
Az első verseny előtti felvezető körben a nagy rivális Homola autója elektromos hiba miatt megállt és feladni kényszerült a versenyt, így a B3 Racing szerb pilótájának már csak a cseh Petr Fulinra kellett figyelnie. Borkovic jól is rajtolt, de a második körben a harmadik kanyarban váratlanul kicsúszott és belecsapódott a védőfalba. A több mint 100 km/órás sebességgel történt becsapódás után az autó a levegőbe emelkedett, majd visszacsúszott a pályára, ahol a szerencsének köszönhetően a mezőnynek sikerül kikerülnie. Bár az eset után Borkovicnak sikerült behozni a teljesen összetört a SEAT LEON Cup Racert a boxba, az autó állapota és a két verseny közt rendelkezésre álló idő nem sok jósolt a folytatásra. Ráadásul Fulin megnyerte a futamot, így az összetettben kényelmes előny mindössze 13 pontra apadt.
A B3 Racing szerelői és mérnökei ember feletti munkával csodát tettek, és két óra alatt szinte teljesen újjáépítették a Cup Racert, ami azt jelentette, hogy a szerb pilóta a második futamon is rajthoz állhatott.
A második futamon ismét a cseh Petr Fulin győzött Pfister és Jost előtt, de Borkovic óvatos versenyzése a sietősen összerakott SEATtal is elegendő volt 10 pont begyűjtésére, amivel az összetett táblázaton sikerült megőriznie első helyét, így 2015-ben Dusan Borkovic, a B3 Racinggel Európa-bajnoki címet ünnepelhetett.