A szabadedzésen ismét Borkovic volt a leggyorsabb, ami jó előjelnek ígérkezett az időmérőre. Az időjárás azonban megtréfálta a csapatot és a „leggyorsabb szerb” így csak két kört tudott menni száraz aszfalton, ráadásul egy lassabb autó megakadályozta, hogy az addigi leggyorsabb körét ideális tempóban befejezze. Végül a harmadik rajtpozíciót sikerült megcsípnie.
Az első futamon a SEAT Leon Cup Racerrel versenyző, szlovák Mato Homola végzett az élen, megelőzve a szintén SEAT-os, cseh Petr Fulint és Dusan Borkovicot.
A második futamban Borkovic a svájci Ronny Josttal vívott csatát az első helyért. Bár a rajtot követően még a hondás Peter Rikli állt az élre, de a harmadik körben Jost és Borkovic is megelőzte. Három körrel később a B3 Racing szerb pilótája az élre állt és onnan már nem is engedte ki kezéből az idei 5. első helyét.
Az első futamban elért harmadik és a második futamban elért első helyezéssel Dusan Borkovic 21 pontra növelte előnyét a táblázaton, amelyet 94 pontjával magabiztosan vezet a 73 pontos Homola és a 65 pontos Fulin előtt.
„Az apróbb gondok ellenére is remek hétvégén vagyunk túl. Egy harmadik és egy első helyezés a mérleg, így összetettben már 21 pont az előnyöm. Csapatom, a B3Racing és én is már Pergusára és a megszerezhető maximális pontszámra fókuszálunk. Hálás vagyok rajongóimnak és szponzoraimnak a támogatásért” – nyilatkozta Borkovic.
A hétvége meglepetést is tartogatott az ETCC versenyzőinek: testközelből ismerkedhettek meg Kiss Norbi kamion Európa-bajnok versenygépével.
Az ETCC következő futama október 10-én és 11-én lesz a szicíliai Pergusában.