Az első futam győztese, Ficza Ferenc a fordított rajtrács értelmében nyolcadik helyről várhatta a startot, míg az első futamon pole-ból induló Dusan Borkovic negyedikként vághatott neki a 12 körös futamnak. Erős kezdés után azonban nem sokkal később már az első és második helyen haladtak: a pole-ból induló kazah Artemyev a mögüle startoló Matejovsky-val akadt össze, ennek ellenére sikerült megtartania elsőségét. A szerb és magyar versenyző is megelőzte, mielőtt áthajtásos büntetést nem kapott a hibáért.
Innentől Ficza az üldöző szerepét öltötte magára, ám nem sikerült egy másodperc alá dolgoznia a hátrányt. A 7. kör elején Ficza szélesen fordult, ezzel három tizedmásodpercet elveszített a magyar B3 csapat szerb pilótájához képest, végül 1,7 másodperc választotta el őket a dobogónál. Érdekesség, hogy ő és Borkovic ugyanannyi pontot szereztek a hétvége folyamán, az SMT kategória pontversenyét azonban Ficza vezeti, mivel ő egy első és második helyet gyűjtött, míg a WTCC-ből visszalépő szerb első, ötödik helyet és szintén pontot érő pole-pozíciót.
A harmadik helyen Petr Fulin ért célba, érdemes még megemlíteni Mato Homolát, aki a 20. rajthelyről az ötödik pozícióba zárkózott fel.
A következő állomás június 21-e, a Slovakia Ring, Ficza Ferenc a verseny után elmondta, indulása még nem biztos ezen a helyszínen, de mindenképp szeretné tovább folytatni az ETCC küzdelmeit.
A verseny végeredménye:
1.
|
Dusan Borkovic |
12 kör |
2. | Ficza Ferenc | +1.720 |
3. | Petr Fulin | +4.244 |
4. | Davit Kajaia | +19.581 |
5. | Mat’o Homola | +26.072 |
6. | Aytac Biter | +29.073 |
7. | Ronny Jost | +30.305 |
8. | Peter Rikli | +35.285 |
9. | Michal Matejovsky | +35.571 |
10. | Ümit Ülkü | +43.229 |