A WTCC-hez hasonló fordított rajtrácsnak köszönhetően Gené rajtolhatott a pole-ból, mellette pedig a Zengő csapat pilótája, ifj. Ficza Ferenc várhatta a piros lámpák kialvását. A rajtnál ez a kettős simán eljött az élen, mögöttük pedig Pepe Oriola és Gianni Morbidelli állt be támadási pozícióba. A start most simábban alakult, mint az első versenyen, bár néhány kanyar után most is láthattunk pár megpördülést, amit Michel Nykjaer mozzanata váltott ki.
Ficzának hamarosan inkább hátrafelé kellett figyelnie, mint előre - a 4. körig tudta tartani második helyezését, ekkor azonban Oriola bebújt a magyar mellé, aki lendületet veszített és még Morbidellinek is utat adott. Hamarosan újabb két helyet veszített, amikor a pontversenyben vezető Stefano Comini és csapattársa egyetlen kanyaron belül mentek el mellette.
Az élen eközben tovább éleződött a csata, Oriola és Morbidelli ugyanis megérkeztek Gené mögé, a rutinos spanyollal viszont már nem tudtak mit kezdeni, így ez a hármas változatlan sorrendben futott be a célba. Morbidellinek ugyan volt még egy komolyabb csatája a rá felzárkózó Cominivel, de végül nem adta ki kezéből a dobogó alsó fokát. Gené és Oriola révén pedig a Bamboo kettős győzelmet ünnepelhetett Sepangban.
Ficza végül egészen az egy pontot érő 10. helyig csúszott vissza, és az eredménytáblázat tanúsága szerint az utolsó körben már a kockás zászlót sem látta meg. A Zengőnél ezt azzal magyarázták, hogy egy koccanás miatt törmelék került a hűtőbe, ami lelassította az autót.
A TCR következő futamait két hét múlva Sanghajban rendezik, szintén a Formula-1 kísérősorozataként.