Edoardo Mortarára, a DTM idei ötödik helyezettjére nem véletlenül ragadt rá a Mr. Makaó becenév: nem kevesebb, mint zsinórban öt alkalommal nyert a pályán. 2009-ben és 2010-ben még a Formula-3-as versenyen remekelt, 2011-ben a Macau GT Cupra váltott, amelyet három alkalommal besöpört. Miután az Audi-pilóta idén is megszerezte a rajtelsőséget, kevesen fogadtak volna ellene.
A második helyről Mortara csapattársa, Laurens Vanthoor – a Blancpain sorozat bajnoka – indult, a páros pedig összejátszott a gördülőrajtnál, hogy maga mögött tartsa Earl Bamber Porschéját. A két Mercedesre azonban nem figyeltek, a negyedik helyről induló Maro Engel és hatodikként startoló Renger van der Zarde az első kanyarban elhúzott mellettük. A Mercedes SLS AMG GT3 nagyon erős végsebességet és kigyorsítást mutatott, Engel és van der Zarde így a dobogó alsó fokára kényszerítette Mortarát – ez az olasz pályafutásának legrosszabb eredménye Makaóban, aki a gumifogyást is felelőssé tette a kudarcért.
Engel idén a német ADAC GT Masters sorozatban szerepel, illetve több hosszútávú versenyen vett részt, de az ő neve is a DTM-ből lehet ismerős, ahol 2008 és 2011 között szerepelt, nem túl sok sikerrel.
Mortara mögött Vanthoor ért célba, aztán egy újabb DTM-sztár következett a BMW-s Augusto Farfus személyében. Marco Wittmann idén főszerepet játszott a német bajnokságban, de a makaói GT-versenyen már nem: csak a tizedik rajthelyről indult – 4 másodperccel rosszabb kört ment az időmérőn, mint a pole-pozíciós Mortara –, a versenyen pedig hetedikként intették le.
A korábbi WTCC-s, Darryl O’Young a kilencedik pozícióban ért be. A 12 körös verseny különlegessége, hogy mind a 31 induló eljutott a célig, senki sem esett ki.