2023: Felkészült a McLaren a Norris és Piastri közötti feszültségre: tudják, hogy el fog jönni a nap, amikor F1-es versenyzőik a saját érdekeiket fogják nézni, de Zak Brown úgy érzi, megelőzhetik az eszkalálódást.
2022: A Mercedes vezető pályamérnöke, Andrew Shovlin elismerte: az idény eleji barcelonai teszten nem hitték volna, hogy a pattogás akkora bonyodalmakat fog okozni számukra, mint amennyire szenvedtek tőle a szezon során.
2021: Az újdonsült F1-es világbajnok, Max Verstappen örülne, ha ismét a legjobbak között szerepelne Fernando Alonso: a hollandnak tetszik az Alpine pilótájában még 40 évesen is lobogó tűz és motiváció.
2020: Az AlphaTauritól és így a Formula-1-ből is távozni kényszerülő Danyiil Kvjat úgy érzi, most sokkal többet tudna nyújtani egy élcsapat számára, mint néhány éve, amikor a Red Bullnál szerepelhetett.
2019: Alexander Albon elmondta: szinte a nulláról kellett ismét felépítenie magát év közben, amikor előléptették a Red Bull első csapatához.
2018: A Honda volt a Toro Rosso szezonjának fénypontja a csapatvezető Franz Tost szerint, főleg azok fényében, hogy a japánok mclarenes szenvedése után a riválisok őrültnek nézték őket, amiért motorgyártót váltottak 2018-ra.
2017: A másodjára is visszavonuló Felipe Massa szerint a 2017-es autókkal véget ért az F1 „nagymama-korszaka”, az új gépeket ugyanis ugyanolyan kihívás és élvezet vezetni, mint a 2006-2008 közötti, V8-as motorral meghajtott autókat.
2016: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint Daniel Ricciardo kicsit olyan Max Verstappennek, mintha a bátyja lenne, a két pilóta között pedig kölcsönös a tisztelet.
2015: Gene Haas, az F1-es mezőnyhöz a következő idényben csatlakozó istálló vezetője úgy érzi, a Ferrari egy jövőbeni ülés lehetősége miatt különösen közelről fogja figyelni új igazolásuk, Esteban Gutierrez teljesítményét 2016-ban.
2014: Toto Wolff beismerte: annak ellenére is paranoiás volt és nem merte elhinni a végsőkig, hogy domináns a Mercedes, amíg be nem biztosították a vb-címeket a hibridéra első évében.
2013: A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo viccnek nevezte az F1-es szimulátorokat: szerinte ahelyett, hogy óriási pénzeket ölnek a „borzalmas masinákba”, inkább engedni kellene a csapatokat szabadabban tesztelni.
2012: Jenson Button biztos benne, hogy sokkal inkább a McLaren nyári tempóbeli formahanyatlásának volt köszönhető, hogy a fináléra elszálltak a vb-esélyeik, semmint a megbízhatósági vagy a bokszutcai problémáknak.
2010: Cáfolták azokat a pletykákat, miszerint Vietnám a közeljövőben Formula-1-es nagydíjat szeretne rendezni – viszont érdeklődés érkezett Bulgáriából, Romániából, Dél-Afrikából és Argentínából is.
2009: Két nappal mercedeses visszatérésének bejelentését követően Michael Schumacher úgy fogalmazott: a Ferrari és az olasz csapat rajongói mindig is különleges helyet foglalnak el majd a szívében.
2008: A Renault főnöke, Flavio Briatore szerint vannak olyan képességek, amelyekben Fernando Alonso még Schumachernél is jobb – például a nyomás kezelése is ezek közé tartozik.
2005: Mark Smith, a Red Bull Racing technikai igazgatója elismerését fejezte ki a Ferrari erőforrása kapcsán, amelyet néhány nappal korábban próbáltak ki, s amely a szakember szerint egyértelműen segíti csapatát.
2004: Stirling Moss úgy véli, Schumacher 2005-ben is világbajnok lesz: a legendás F1-es pilóta szerint a szabálymódosítások ellenére sem lesz jelentős változás az erősorrendben.
2000: 77 éves korában elhunyt John Cooper, aki az ötvenes évek végén az elsők között tért át a farmotoros versenyautók építésére.