2023: Frederic Vasseur csapatvezető szerint a Ferrarinak a teljesítmény "minden alappillérében" javulnia kell az F1-ben.
2022: Sajtóértesülések szerint megszületett a megállapodás az Audi és a Sauber között, melynek értelmében a 2023 végéig Alfa Romeo néven futó svájci istálló a jövőben a Volkswagen négykarikás brandjének gyári alakulata lesz.
2021: Minden jel szerint a Katari Nagydíj lesz a törölt novemberi ausztrál verseny pótlása – a losaili pályán 2004 óta tartanak MotoGP-versenyt, de az F1 most mutatkozna be. A királykategória eltökélt, hogy a törlések ellenére rekordhosszúságú, 23 nagydíjból álló szezont tartson, ehhez azonban Katar mellett még egy beugróra lenne szükség, mivel legutóbb Japánt is lefújták.
2020: „Zéró hatása” lesz a Racing Point munkájára az FIA új szabályozásának, mely ellehetetleníti, hogy a csapatok egymás autóit másolják; a csapatfőnök, Otmar Szafnauer legalábbis ezt reméli. A „rózsaszín Mercedesszel” előálló csapatot korábban komoly pénzbüntetéssel és 15 világbajnoki pont elvételével sújtották kopírozás miatt.
2019: A Williamsnak meg kellett állnia "újraprogramozni" magát. Így írta le a csapat egyik mérnöke, Adam Carter azt a folyamatot, amelyen az istálló az utóbbi hónapokban végigment.
2018: A Red Bull cáfolja, hogy 2019-es ülést kínált Fernando Alonsónak – azt követően, hogy az F1-ből kiszálló spanyol állította, őt kérték fel Daniel Ricciardo utódjának.
2017: 92 évesen elhunyt Don Nichols, az 1973 és 1980 között működő Shadow istálló alapítója, a Formula-1 egyik rejtélyes epizódszereplője.
2016: Ha megnyerné az idei világbajnoki címet, értékesebbnek tartaná, mint az előző hármat – mondta Lewis Hamilton, aki 43 pontos hátrányt fordított 19 pontos előnyre Nico Rosberghez képest. Eddig minden vb-győzelmet jobban élvezett az előzőnél, mondta.
2015: Lewis Hamilton megnyerte a Belga Nagydíjat Nico Rosberg előtt, Romain Grosjean pedig váratlan harmadik pozíciót szerzett a Lotusszal. Sebastian Vettel állt a dobogós helyen az utolsó előtti körig, de 29 körös közepes abroncsai nem bírták a terhelést, a jobb első felrobbant. A német a futamot követően hevesen támadta a Pirellit: ha a defekt 200 méterrel előrébb, az Eau Rouge-ban történik, komoly baj lehetett volna a vége.
2014: Mercedes-dominancia Spában: a nedves időmérő edzésen a harmadik Vettelt a Red Bull-lal két másodperc választotta el az első sort kisajátító Rosbergtől és Hamiltontól.
2013: A legendás Eau Rouge elvesztette varázsát, vélekedik Felipe Massa: gumitól függetlenül minden körben padlógázon lehet menni. „Más kanyarok most már sokkal nagyobb kihívást jelentenek, mint az Eau Rouge” – összegezte Massa.
2011: Peter Sauber elismerő szavai egykori pilótájáról, Michael Schumacherről: „Nem a mi dolgunk, hogy milyen okból tért vissza, de Michael még ma is az F1 hitelét erősíti, annak ellenére, hogy már nem harcol a győzelmekért.”
2010: Kiszereli F-csatornáját a McLaren az Olasz Nagydíjon: az alacsony leszorítóerejű pályán olyan kevés haszonnal járna a csapat által kifejlesztett, ellenfelek által lemásolt aerodinamikai eszköz használata, hogy nincs értelme alkalmazni.
2009: Öt év után nyert újra versenyt Rubens Barrichello, aki a valenciai Európa Nagydíjon vezette győzelemre a Brawnt.
2008: Felipe Massáé a pole-pozíció Valenciában Lewis Hamilton előtt. Az új utcai pályán rendezendő első verseny előtt történt egy változás: a pole-pozíciót a célegyenes jobb oldalára helyezték az eredetileg kijelölt bal helyett, az edzéseken megfigyelt ívek alapján.
2007: A bajnokság főszereplői, Lewis Hamilton és Fernando Alonso kihagyják a Török Nagydíj médianapját. A párosnak Isztambulban lesz szponzori jelenése délelőtt, mivel pedig egyiküknek sem kell részt vennie a hivatalos sajtótájékoztatón, a csapat nem a pályán, hanem a belvárosban tartja meg szokásos megbeszélését.
2006: A 19 éves Sebastian Vettel megkapta a Formula-1-es autó vezetéséhez szükséges szuperlicenszét: pénteken már részt vesz a szabadedzésen a harmadik BMW-vel.
2005: A Ferrari és a Mercedes azt szeretnék, ha az FIA még szigorúbban korlátozná a V10-es erőforrások használatát 2006-ban. A szabályok értelmében jövőre a jelenlegi és az új fejlesztésű V8-as motorokkal is lehetséges lesz versenyezni. Minden motorgyártó elkötelezte magát a V8 mellett, de az említettek aggódnak, hogy valamelyik rivális meggondolja magát, ha beigazolódik, hogy a V10-nél maradni kifizetődőbb.
2004: Két ausztrál is tesztelni fogja a Minardit, Will Power és Will Davison. A portugál Tiago Monteiro és orosz Szergej Zlobin már korábban benevezett az év végi gyakorlásra. A Minardi egyik jelenlegi pilótája sem rendelkezik szerződéssel 2005-re: Baumgartner Zsolt, Gianmaria Bruni, valamint a harmadik számú Bas Leinders helyére pályáznak az újoncok.
2003: Ralph Firman 240 km/h sebességgel balesetet szenvedett Jordanjével a Magyar Nagydíj szombat reggelén. A csapat bejelentette, hogy az időmérőn és futamon Baumgartner Zsolt helyettesíti, az első magyar F1-es pilóta gyorsított eljárásban megkapta a szükséges szuperlicenszet is.
2002: Juan Pablo Montoya két évre, 2004 végéig hosszabbított csapatával, a Williams-BMW-vel.
2001: Michael Schumacher a Magyar Nagydíjon megszerezte negyedik világbajnoki címét. Most, hogy saját célja teljesült, készen áll csapattársát, Rubens Barrichellót segíteni, hogy a brazil második helyen végezzen az összetettben.
2000: A Sauber megerősítette, Mika Salo szezon végén elhagyja a csapatot, és a 2002-es bemutatkozásra készülő Toyota tesztpilótája lesz.