2008, Olasz Nagydíj
Sebastian Vettel első győzelme, még az esélyesnek aligha nevezhető Toro Rossóval, amely se előtte, se azóta nem állt dobogón: a szakadó monzai esőben, a csapat hibátlan stratégiájával mind a pole-pozíciót, mind a futamgyőzelmet megszerezte – 21 évesen akkor még legfiatalabbként az F1 története folyamán –, ízelítőt nyújtva tehetségéből, amely később még annyi sikerhez segítette hozzá.
2010, Abu Dhabi Nagydíj
Mindenki Fernando Alonsót és Mark Webbert tartotta a szezon esélyesének, az utolsó versenyen azonban még Sebastian Vettel is lőtávolon belül volt. Miközben a Ferrari elkövette azt a hibát, hogy Webber taktikájára koncentrált, Alonso pedig Vitalij Petrov mögé ragadva csak hetedik lett, a pole-pozícióból induló Vettel nem hibázott a nyomás alatt, megnyerte a versenyt, és ezzel első világbajnoki címét is megszerezte.
2012, Abu Dhabi Nagydíj
A bajnoki években bőven érték vádak a Red Bullt, hogy vétenek a szabályokat ellen, mégsem kapják meg az ezért járó büntetést – Abu Dhabiban azonban, a Fernando Alonsóval vívott csata kellős közepén ennek ellenkezője történt, az időmérő levezető körén megálló Vettelt a bokszutcába száműzték, mivel autójából nem tudtak elegendő üzemanyagmintát vételezni. A számos előzést végrehajtó versenyző innen verekedte fel magát a harmadik helyre.
2012, Brazil Nagydíj
A világbajnokság abban az évben csak az utolsó futamon dőlt el, mégpedig drámai körülmények között. Az Interlagosban rosszul rajtoló Vettelt hátulról eltalálták az első körben, és a mezőny végére esett vissza. Az ütközés mértéke ellenére azonban a Red Bull sértetlen maradt, Vettel így visszajött a pontzónába, egy lassú kerékcsere azonban újra hátravetette. Végül a 6. helyig verekedte vissza magát, amely harmadik bajnoki címét érte.
2013, Szingapúri Nagydíj
Ezt a futamot – kilenc győzelemből álló sorozatának részét – tartják Vettel legdominánsabb szereplésének. A pole-ból induló versenyzőhöz egyedül Nico Rosberg került közel a rajtnál. Három kör után már öt másodperccel vezetett, és bár a safety car megsemmisítette előnyét, 30 másodperccel mindenki más előtt intették le. Minden kör végén ő állt az élen, és a leggyorsabb időt is megfutotta, ami grand slamet jelentett számára. A lenyűgöző teljesítmény láttán rögtön azt kezdték spekulálni, hogy a Red Bullt kipörgésgátlóval szerelték fel.
2015, Magyar Nagydíj
Bár első győzelme a Ferrarival Malajziában ugyancsak emlékezetes, a vörös overallban teljesített futamok közül mégis a Hungaroringet emelnénk ki. Egy szenzációs rajttal átugrotta mindkét Mercedest, a verseny során pedig végig megőrizte hideg fejét, miközben mögötte csetlett-botlott a mezőny. 41. elsőségét, amellyel beérte Ayrton Sennát, Jules Bianchinak ajánlotta.
2018, Brit Nagydíj
A Ferrarinál alighanem 2018-ban volt a legnagyobb esélye a vb-címre Vettelnek, a győzelmei közül pedig talán kiemelkedik a silverstone-i, ahol egy kései biztonsági autós fázist követően remek előzésekkel tért vissza az élre: a vezetést egy Valtteri Bottas elleni bevetődéssel vette vissza a német. Két héttel később aztán a hazai közönség előtti kiesésével indult meg a lejtmenet...
2021, Azerbajdzsáni Nagydíj
Karrierje utolsó éveiben az Aston Martinnál versenyzett Vettel, amely középmezőnybeli csapatnak számított. Egy-két villanásra azért így is futotta a zenitjén határozottan túl lévő négyszeres világbajnoknak: a legkomolyabb versenyt talán a Hungaroringen futotta, ám ott utólag elvették tőle a második helyet nem megfelelő üzemanyag-mennyiség miatt, így listánkra a néhány héttel korábbi, Hamilton és Verstappen drámáját követően dobogója fért fel.