A defekttel végződő majdnem-győzelem
Fisichella ’97-ben, Hockenheimben még a győzelemre is esélyes volt, ám egy alattomos gumihiba megfosztotta a sikertől – hogy aztán Michael Schumacher Ferrariját meglovagolva térjen vissza a bokszba.
Összetűzés Schumacherrel
Aki három éve még fuvaros volt, most ugyanott ellenséggé vált. A Német Nagydíj rajtjánál Schumacher és Fisichella együtt szánkázott a kavicságyba, persze mindketten a másikat hibáztatták.
Egy komoly átfordulás
A 2000-es Belga Nagydíj nedves pályán zajló edzésén az olasz megcsúszott autójával a Stavelot-nál, és fejtetőre állította Benettonját.
Hol a helyem?
A 2001-es Maláj GP rajtját azért kellett megismételni, mert Fisichella nem találta saját helyét a griden.
A lehetetlen dobogó
Egy évvel később, Fisichella tiszta versenyben múlta felül a mezőny nagy részét, és állhatott dobogóra Michael Schumacher és David Coulthard mögött.
Esős mesterkurzus
A Jordan 2003-ra már a mezőny egyik leggyengébb csapata lett, ennek fényében hőstettnek számított, amikor Fisichella győzelemig vitte a csapat autóját a viharverte Brazil Nagydíjon – de időmérési problémák miatt csak napokkal később kaphatta meg a győzelemért járó trófeát.
Fejjel a korlátnak
Azaz csak majdnem. Az olasz a Takuma Sato Hondájából ömlő füst miatt nagy sebességgel belerongyolt David Coulthard McLarenjébe 2004-ben Monacóban, és a korlátra borította az autót – Fisichella szerencsére ép bőrrel ugrott ki autójából.
Fisichella and Coulthard Crash in Monaco 2004 by SpevoCrash
Egy felejthetetlen Ausztrál Nagydíj
Persze csak az olasz számára, aki lehengerlő rajt cél győzelmet aratott az egyébként rém unalmas, 2005-ös szezonnyitón.
Az utolsó diadal
Ismét egy sima győzelem, a második a Renault színeiben. Fisichellának sikerült hasznot húznia Fernando Alonso problémáiból, és ellenfél nélkül nyerte meg a 2006-os Maláj Nagydíjat.
Velem ne packázz!
2006-ban, a Nürburgrinen Fisichella úgy vélte, hogy Jacques Villeneuve feltartotta őt az időmérőt, melyért a latin vértől fűtott olasz a bokszban kívánt elégtételt venni.
Bakugrás
A Forma-1 attól szép, hogy néha azért előfordulnak csodák. Ilyesmi volt Fisico 2009-es, tiszta körülmények között megszerzett spái pole-pozíciója és második helye, immáron a Force Indiával, mely belépőt jelentett számára a Ferrarihoz. Csak szemléltetésképpen: előtte időmérőn egy 13., futamon 9. hely volt a legjobbja.