2023: A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton abban reménykedik, hogy a hamarosan koncepcióváltáson áteső W14-essel azonnal ráeshetnek a Red Bull nyakára, akik elképesztően domináns teljesítménnyel indították a jelenlegi szezont.
2022: A startnál ugyan elveszítette a vezetést, az utolsó előtti körben viszont visszaelőzte ferraris riválisát Max Verstappen, így a címvédő nyerte az imolai sprintet. Perez a dobogón, Sainz a negyedik helyig jött fel.
2021: Elcsábította a Mercedes egyik kulcsemberét, Ben Hodgkinsont a Red Bull: a szakember az energiaitalosok új motorrészlegén lesz technikai vezető.
2020: A Ferrari ellenzi a költségvetési korlátozás szigorítását. Az F1 eredetileg 175 millió dolláros felső határt szabott volna meg a csapatoknak a 2021-es szezonra, ám a világjárványra reagálva az istállók az FIA-val és a Liberty Mediával karöltve ennek szigorításáról tárgyalnak. Előbb egy 145 milliós, majd egy 130 milliós határ ötlete is felmerült, és utóbbi volt az, amit a Ferrari vállalhatatlannak tart. Mattia Binotto úgy fogalmazott, ha ezt bevezetik, az istállója elgondolkodik az F1-es jövőjén.
2019: Nagyjából egy évvel a tervezett F1-es debütálása előtt kiadták a vietnámi Hanoiban Hermann Tilke tervei alapján épült új pálya vonalvezetését virtuálisan bemutató videót. A pálya vegyesen tartalmaz hosszú egyeneseket és kanyargós szakaszokat is - szimulációk lefuttatásával tervezték meg, milyennek kell lennie ahhoz, hogy izgalmas legyen a versenyzők és a nézők számára is.
2018: Éles szemű újságírók felfedezték, hogy Sebastian Vettel kormányán van egy extra kar Kimi Raikkönenéhez képest, méghozzá eléggé elrejtve, ez pedig elég nagy érdeklődésre tart számot - sokan találgatják, hogy mire lehet az jó, milyen van Vettelnek, amije Raikkönennek nincs. Közben Lewis Hamilton szerint ez lehet élete legkeményebb vb-harca.
2017: Lewis Hamilton sajnálatát fejezi ki amiatt, hogy a McLaren és a Williams is olyan gyengén teljesít, ahogy (pedig a grove-iak akkor még sokkal-sokkal jobbak voltak a 2019-es formájuknál), hiszen két patinás, legendás istállóról beszélónk. A brit pilóta szerint a jó F1-hez kell az is, hogy ez a két csapat jó legyen.
2016: Pat Symonds szerint a Williams előnyt kovácsolhat abból, hogy gumit tesztel a Pirellinek - a szakember azt mondja, hogy így a saját képükre formálhatják az abroncsokat és abba az irányba vihetik a fejlesztést, ami nekik kedvez. Ekkor még úgy tűnt, hogy bár már elindultak lefelé, de hamarosan visszatalálhatnak akár az élcsapatok közé is...
2015: A McLarennél azt mondják, hogy a kezdeti nehézségek után most végre kezdik megérteni egymást a Hondával és innentől már nagyon jól fognak együtt dolgozni és hamarosan ott lehetnek a mezőny elején. A Williams közben azon izzad, hogy vajon tartja-e a lépést a Ferrarival és a Mercedesszel, a folytatásban is lesz-e esélyük valami nagy eredményre.
2014: A kritikák kereszttüzében lévő Kimi Raikkönen tagadja azokat a spekulációkat, amelyek szerint a vártnál gyengébb szezonkezdés folytán elvesztette volna motivációját, és újbóli visszavonulását fontolgatná az F1-ből. „Ha nem lennék motivált, nem lennék itt” – zárta rövidre a témát akkor a Ferrari finn világbajnoka.
2013: A Porsche logikus érvvel indokolja, miért választották inkább a Hosszútávú Világbajnokságot (WEC), mint az F1-et. Az ok egyszerű: ők sportautókat gyártanak, és az emberek az LMP1-es versenyautókat sokkal inkább tudják azonosítani utcai modelljeikkel, mint egy F1-es autót valaha is tudnának.
2012: Nico Rosberg nem 2015-ben ivott először vért a Bahreini Nagydíj előtt. A Mercedes német pilótája a 2012-es szahíri versenyen előbb Lewis Hamilton (McLaren), majd Fernando Alonso (Ferrari) ellen is kőkeményen védte pozícióját, mindkettőjüket lekergetve a pályáról. Hamiltont így pályán kívüli előzésre kényszerítette, míg Alonso be sem tudta fejezni előzési manőverét. Rosberg a büntetést mindkét esetben megúszta, ami szerinte jó döntés volt a versenybírák részéről, mivel egyszerűen csak jó show-t produkáltak a nézőknek. Az alábbi videóban a Hamiltonnal szembeni eset 0:56-tól, az Alonso elleni manőver 1:19-től látható.
2011: Fernando Alonso töretlenül hisz abban, hogy a Ferrari a vártnál gyengébb szezonkezdés ellenére harcba tud szállni ebben az évben is a világbajnoki címért. Hitét a maranellóiak évközbeni fejlesztési ütemére alapozza, ami szerinte legendás, mindig nagyon gyorsan javulnak fel, ezzel pedig most is utolérhetik a Red Bullt.
2010: Nico Rosberg szerint a világbajnoki sorozatba ekkor visszatérő mercedeses csapattársa, Michael Schumacher egyre jobb és jobb formába lendül majd az év előrehaladtával, ezért ő nem számít arra, hogy végig megmarad vele szemben a szezon első versenyein látott előnye - egyelőre nem kérdés, hogy gyorsabb a hétszeres világbajnoknál.
2009: Kimi Raikkönen leszögezi, nem fogja használni az újonnan bevezetett KERS-t (kinetikus energia-visszanyerő rendszer) Ferrarijában a Bahreini Nagydíjon, miután a rendszer egyelőre nem működik megbízhatóan. Ez nemcsak a Ferrarinál volt dilemma akkoriban, hanem sok másik csapatnál, mivel eleinte a KERS használata több kockázatot rejtett magában, mintsem előnyt.
2008: A Ferrari alelnöke, Piero Ferrari kritikus hangot üt meg a következő évtől az F1-ben bevezetni tervezett KERS használata ellen, mondván, az új rendszer csak a költségek növelését szolgálja és ezáltal nem lesznek jobbak a versenyek. Izgalmas nyilatkozat az egy évvel későbbi történések fényében…
2007: Michael Schumacher szűk fél évvel első F1-es visszavonulása után úgy nyilatkozik, egyelőre nem hiányzik neki a versenyzés, noha továbbra is nagyon közel maradt ehhez a közeghez, és mindenről értesül, ami a motorsportban történik. Mint tudjuk, olyan nagyon sokáig azért nem bírta az F1 nélkül.
2006: Michael Schumacher (Ferrari) nagy csatában legyőzi a regnáló világbajnokot, Fernando Alonsót (Renault), és megnyeri az Imolában rendezett San Marinó-i Nagydíjat, két másodperccel előzve a spanyolt a célban. A harmadik helyet a kolumbiai Juan Pablo Montoya szerzi meg a McLaren-Mercedesszel. A Schumacher-Alonso csata igazából a 2005-ös imolai verseny visszavágója volt, ahol Alonso nyert őrült csatában.
2005: Kimi Raikkönen (McLaren) három ezredmásodperccel bizonyult gyorsabbnak a San Marinó-i Nagydíj szombaton rendezett első időmérő edzésén Fernando Alonsónál (Renault), így a finn szerezte meg az ideiglenes pole-pozíciót. A 2005-ös szezon elején ugyanis az a furcsa szabály volt érvényben, hogy szombaton, illetve vasárnap reggel is rendeztek egy-egy külön kvalifikációt, és a kettő összesített eredményei alapján alakult ki a rajtrács sorrendje. Pole-pozícióját Kimi másnap így is megtartotta.
2004: Ayrton Senna 10 évvel ezelőtt bekövetkezett tragikus halála kitörölhetetlen nyomot hagyott a brazil emberek emlékezetében. Az Autosport világhírű brazil sportolók nyilatkozatait gyűjtötte össze egy helyre, akik kérésükre a tragédia napjára emlékeztek vissza, és elmondták, éppen mit csináltak akkor, amikor értesültek a szörnyű balesetről. A világbajnok labdarúgó Ronaldo például a nemzeti tizenegy edzőtáborában televízión nézte a San Marinó-i Nagydíjat, és sohasem fogja felejteni ezt a megrázó emléket.
2003: Juan Pablo Montoya bukott és összetörte a Williamst, de így is ő zárta az élen a silverstone-i F1-es teszt második napját, megelőzve a jordanes Ralph Firmant. Egyszerre több helyen tesztelt a mezőny, Mugellóban nem meglepő módon Rubens Barrichello (Ferrari) diktálta ezen a napon a tempót.
2002: Az akkor a Jaguar F1-es csapatfőnökeként ténykedő Niki Lauda felszólította a márkát tulajdonló Ford vezetőit, hogy tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy versenyképessé tegyék a Jaguar F1-es szerepvállalását, mert egyelőre finoman szólva sem lehetett ezt elmondani az istállóról.
2001: A Sunday Times kimutatása szerint Bernie Ecclestone vagyona nőtt a legtöbbet az elmúlt egy évben, miután az F1 kereskedelmi jogbirtokosa újabb 25%-ot adott el F1-es részvényeiből, amiért cserébe körülbelül ezer millió brit font ütötte a markát.
2000: Kettős McLaren-győzelemmel és David Coulthard elsőségével zárult a Brit Nagydíj. A skót pilóta másfél másodperccel előzte meg a célban csapattársát, Mika Hakkinent, míg mögöttük a Schumacher fivéreket intették le a 3-4. helyen: Michael a 3. helyen hozta célba a Ferrarit, míg Ralf 4. lett a Williamsszel. Jenson Button (Williams) és Jarno Trulli (Jordan) fért még be a pontszerzők közé.
1999: A Bridgestone külön tesztet szervezett az F1-es csapatoknak Jerezben, ahol az európai versenyszezonra készültek az istállók. Az első napot Michael Schumacher és a Ferrari zárta az élen. A német csapattársa, Eddie Irvine megfázás miatt nem vett részt a teszten.