Monacói Nagydíj, 2007, szabadedzés
Ez volt Lewis Hamilton első komolyabb hibája az F1-ben: a brit a pénteki szabadedzések során találta el a Ste. Devote falát, melyet követően az időmérőn és a futamon is egyaránt második helyet szerzett Fernando Alonso mögött.
Bahreini Nagydíj, 2008, szabadedzés
Egy évvel később már világbajnok lett a brit, legnagyobb hibája viszont közvetlenül nem befolyásolta szezonját. Igaz, Hamilton katasztrofális hétvégét futott Szahírban, egy rossz rajt után ütközött Fernando Alonsóval, és csak a 13. helyen zárt.
Olasz Nagydíj, 2009, futam
A harmatgyenge első félév miatt a McLarennek esélye sem volt beleszólni a bajnokság alakulásába, Hamilton viszont a Magyar Nagydíjon szerzett győzelmétől kezdve folyamatosan dobogóért autózhatott. Monzában másfél kör választotta el a harmadik helyről, az egyes Lesmóban azonban kicsúszott, és rommá törte az MP4-24-est.
Német Nagydíj, 2010, szabadedzés
Az eső komoly fenyegetést jelentett a hétvége során, mely több versenyző mellett egy nagyvadat is megtréfált a pálya egy olyan szakaszán, ahol nem látni kicsúszásokat.
Belga Nagydíj, 2011, futam
A vb-cím megszerzése ebben az évben is lekerült a napirendről, melyet nem segített a szétszórt stevenage-i viselkedése sem. Szinte alig múlt el verseny anélkül, hogy ne ütközött volna valakivel: a spái időmérőn Pastor Maldonadóval izmozott, vasárnap pedig Kamui Kobayashi elé vágott be egy előzés után, melynek ő itta meg a levét.
2014, Japán Nagydíj, szabadedzés
Az immáron Mercedesnél autózó pilóta senkitől sem zavartatva zúgott ki az egyes kanyarban, száraz pályán, összetörve a W05-öst – a később tragikussá váló versenyt viszont hibátlanul hozta le a szakadó esőben, miután éles csatában múlta felül Nico Rosberget.
2015, Kanadai Nagydíj, szabadedzés
Ha eső és Montreal, mindenkinek a 2011-es, maratoni hosszúságúra nyúló verseny jut eszébe. Négy évvel később azonban „csak” a pénteki napot mosta el az égi áldás, a kimerészkedők közül pedig egyedül Hamilton vált a kedvezőtlen pályaviszonyok áldozatává.
2016, Európa Nagydíj, időmérő edzés
A listán lévő balesetek közül ez volt a legkevésbé látványosabb, de mint később kiderült, ez került a legtöbbe a brit számára: a brit Baku történetének első F1-es időmérőjén eltalálta a falat az egyik kanyarban, így csak a 10. pozícióból indulhatott. Az unalmas versenyen aztán nem tudott feljebb zárkózni az ötödik helynél, Nico Rosberg győzelmével pedig 15 ponttal növelte előnyét a tabellán – a végelszámolásnál mindössze hét egység volt a különbség a pilóták között, ezért ha Hamilton legalább a második helyen zárt volna a német mögött, egyetlen ponttal megnyerhette volna a világbajnokságot.
Brazil Nagydíj, 2017, időmérő edzés
Lewis Hamiltonnak egész évben egy rossz kormánymozdulata sem volt – ezért vélekedett úgy róla Niki Lauda, hogy Istenként vezetett –, amikor viszont hibázott, akkor már nem számított.