Kristofferson a lehető legtöbbet hozta ki a rajtjából, és azzal, hogy bezárta az ajtót Andreas Bakkerud előtt az egyes kanyarnál, a norvégot az eredeti útvonalra kényszerítette, míg ő maga Timur Timerzsanovval és Timmy Hansennel együtt egyből kihasználta a jokerkört. A peugeot-s svéd nem teketóriázott sokat, és az extra méterekről kiérve beszúrta autóját az orosz mellé.
Miután Bakkerud a második körben használta ki a lehetőséget, és a listavezető mögé tért vissza – még meg is tolta egy kicsit –, az élen hajtó Sebastien Loeb-Mattias Ekström párosnak esélye sem volt arra, hogy saját, verseny végi jokerkörük után is megtartsák a vezetést, sőt, a negyedik körre Kristoffersson már honfitrása Audijának lökhárítójában autózott.
A sorrend kiegyenesedésével a döntő hat résztvevője a Kristofferson-Bakkerud-Loeb-Ekström-Hansen-Timerzsanov sorrendben kezdte meg az utolsó kört, és nem változtak a pozíciók közöttük. A PSRX Volkswagenjét hajtó svéd idei második győzelmét szerezte, Bakkerud harmadik, Loeb pedig második alkalommal állt dobogóra idén.
A Lydden Hill-i győztes Solberg be sem jutott a döntőbe, és a hetedik lett, míg a magyar színeket képviselő Lukács Kornél Csucsu a 22. helyen zárta az összesítést.
A Supercar Európa-bajnokság mezőnyében Kiss Pál Tamás megnyerte az első kvalifikációs futamot, később pedig a döntő ötödik rajtkockáját harcolta ki. A fináléban több előzéssel második lett Robin Larsson mögött, baleset okozásáért azonban öt másodperccel megbüntették, így csak az ötödik pozícióban rangsorolták.