Kedves Tamás!
Ha jól tudom, te is indulsz a március 16-án megrendezendő Veszprém Szlalomon az Arénánál.
Mesélnél az eddigi autósportos pályafutásodról, rallycross-os terveidről, hogy milyen út vezetett a szlalomversenyekig?
Elég rövid eddig ez a pályafutás egyenlőre de remélem jó hosszú lesz belőle! Én Nyirádon élek, ez a név egybeköthető Magyarországon a rallycrossal. öt évvel ezelőtt megvettem életem első versenyautóját egy Ford Escortot. Sajnos ebben az időszakban a Nyirádon nem voltak versenyek, az autónak mennie kellett a háztól...
Aztán csak úgy poénból beneveztem első szlalomversenyemre (Veszprém szlalom) ahol rögtön kategória 3.helyet szereztem!
Innentől nem volt megállás, most lesz a harmadik évadom a szlalomosok között. Nyertem a Dunántúli Szlalom Kupában bajnokságot és a Bakonyszentlászlói sorozatban is első lettem év végén a széria autók között!
Megosztanád a portálolvasókkal, hogy milyen autóval is indulsz a márciusi szlalomversenyen?
Az autó az egy Volkswagen Golf 2 GTD, KW állítható magasságú gátló van benne és Yokohama gumikon száguld. Nagyon sokat foglalkozok vele, remélem meghálálja és nagyon gyors lesz!
Mit jelent számodra a szlalomversenyzés?
- Mindenképpen több mint bójakerülgetés! Szerintem ez az autóversenyzéshez nagyon jó alap. Viszonylag rövid pályák jellemzik, ezért ha hibázol sok időt veszíthetsz. Rally alapnak biztos, hogy megfelelő!
Ha hármat kívánhatnál az autósporttal kapcsolatban mi lenne az?
- Szeretném, ha végre ,,rend" lenne a magyar autósportban, lásd: rally és társai
Nagyon sok fiatal pilóta van aki rendkívül tehetséges , de kevés pénzből tud (vagy nem tud) versenyezni, őket kellene felkarolni!
A harmadik az lenne, hogy Szaki barátom ellen még nagyon sokáig tudjak versenyezni!
Milyen egy ilyen technikás pályán versenyezni?
- Ez a pálya jellegétől függ. Van mikor lassabb, van mikor tempósabb, de rendkívül izgalmas!