DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 11. péntek

Versenyt fut az idővel, de bizakodik 2026-os F1-es motorprojektje kapcsán a Red Bull

Komoly új kihívással néz szembe a 2026-ban érkező új motorszabályok kapcsán a Red Bull, hiszen először fejlesztenek teljesen egyedül – a Ford némi támogatásával – egy új Formula-1-es hajtásláncot. A Red Bull Powertrains kapcsán sokszor merülnek fel kérdőjelek a sajtóban, egyes találgatások szerint a 2026-os projekttel kapcsolatos bizonytalanságok is közrejátszhatnak abban a csapaton belüli feszültség mellett, hogy Max Verstappen esetleg a 2028 végéig szóló szerződése ellenére idejekorán elhagyhatja az energiaitalosokat. Maga a regnáló világbajnok néhány hete egy erre irányuló kérdésre úgy válaszolt, hogy ennyi erővel azon is aggódhatna, hogy másnap felkel-e, de persze nem becsülik alá a kihívás mértékét.

A Red Bull F1-es csapatvezetője, Christian Horner a Motorsport.com portálnak arról beszélt, hogy az ütemtervnek megfelelően haladnak a munkálatok – de hogy ez mit jelent a versenytársakhoz képest, azt persze jelenleg nem tudni: „A motort illetően egy agresszív úton haladunk, hiszen új motorgyártó vagyunk. De a csapat igazán felnő ehhez a kihíváshoz. A létesítményeink elkészültek, tesztelési és fejlesztési szempontból egyaránt a próbapaddal, a gyártási kapacitással. De két év rendkívül rövid időszak az erőforrások világában. Meredek tanulási görbén haladunk, de haladunk az úton és azon a pontján tartunk, ahol arra ebben a pillanatban számítottunk is. Teljesítjük azokat a célokat, amelyeket magunk elé kitűztünk. Azt mindig nehéz tudni, hogy ezek a célok hogyan állnak a riválisokhoz képest. De óriási erőfeszítések zajlanak a háttérben, mert ez szó szerint egy versenyfutás az idővel 2026 elejére.”

f1-redbull-powertrains

Carlos Sainz is keményen készül Szingapúrra

Nem aprózta el az edzésmunkát a Szingapúri Nagydíjat megelőzően a Ferrari spanyol pilótája sem. Nemrégiben George Russell tett közzé egy videót arról, milyen megterhelő tréninggel készül a következő futamra, most pedig Sainz mutatott be néhány fotót erről Twitter-oldalán. Mint az ismert ezen a helyszínen általában a szokásosnál is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a pilóták, a pálya karakterisztikájából fakadó kihívások mellett a magas hőmérséklettel és a jelentős páratartalommal is meg kell küzdeniük. Idén ezt a szélsőséges időjárás is tetézheti, miután az előrejelzések alapján zivatarok várhatók a hétvége során.

Quartararo: Régóta nem élvezem a motorozást a versenyeken

Bár továbbra is Fabio Quartararo vezeti a MotoGP világbajnoki összetettjét, sőt a Japán Nagydíjon még növelte is az előnyét, hiszen noha csak nyolcadik lett, két fő üldözője, Aleix Espargaro és Francesco Bagnaia egyaránt nullázott, a francia régóta hangoztatja, hogy komolyan küszködik a Yamahával. A címvédő szerint az időmérőkön folyamatosan a határon kell mennie, a futamokon pedig bolyban haladva képtelenség előzni az M1-essel, főleg a Ducatik ellen.

A Motegiben rendezett futam után is úgy fogalmazott, hogy frusztráló volt a versenye, és azt is elismerte, hogy a fenti nehézségek miatt nem is élvezi a versenyzést: „Régóta nem élvezem a motorozást a versenyeken. Ha nem sikerül az első sorból indulnod, búcsút is inthetsz az esélyeidnek” – idézi Quartararót a Motorsport.com szaklap. Tény, hogy a Sachsenringen aratott győzelme óta a yamahás mindössze egyszer, Ausztriában fért fel a dobogóra, de négy fordulóval a vége előtt így is őrzi a vb-vezetést, 18 ponttal megelőzve ducatis riválisát.

quartararo-motegi-dppi

Ha imádod a MotoGP-t és nem szeretnél semmiről lemaradni, akkor csatlakozz a Formula MotoGP Facebook-csoportunkhoz, ahol még több hírről és információról számolunk be a MotoGP és egyéb motoros bajnokságok kapcsán!

Onboard: ilyen egy nyirádi verseny egy SuperCarban

Ahogy arról beszámoltunk, Benyó Máté remek formában kezdett a Peugeot 208-cal a nyirádi ralikrosszhétvégén, de végül Kárai Tamás örülhetett. Benyó (megnyert) Q2-jét azonban most megnézhetjük belülről DuEn videóján:

NASCAR: Hatalmas balesetek után Tyler Reddick győzött Texasban

Tovább folytatódott egy hihetetlen sorozat a NASCAR királykategóriájában, miután zsinórban negyedszer nyert olyan pilóta a rájátszásban, akinek már nincs esélye a bajnoki címre. Ezúttal Tyler Reddicknek jött ki a lépés, aki ugyan korábban kvalifikálta magát a playoffba, ám a legjobb 16 között elveszítette esélyét a végső sikerre. Bár a Richard Childress Racing versenyzője a negyedik helyről indulhatott, a futam első felében nem tudott az élmezőnyben maradni, viszont rengeteg váratlan esemény kavarta meg a dolgokat. A fő problémát a defektek okozták, ugyanakkor az első szakasz még viszonylag nyugalomban telt el Kyle Larson sikerét hozva, a folytatás azonban kétszer is ijesztő jeleneteket hozott. A legnagyobb becsapódás Cody Ware nevéhez fűződik, aki a 167. körben ütközött falnak a 4-es kanyarban, majd a pit road irányába csúszott, ahol szintén találkozott a betonnal. Az esetet követően a 26 éves versenyző csak segítséggel szállt ki az autójából, végül a mentő szállította el a bokájában érzett fájdalmak miatt.

Kicsivel később Chase Elliott drámájának lehettek szemtanúi a rajongók, miután a 2020-as bajnok is a falnak csapódott, ezek után pedig kigyulladt az autója, de szerencsére sértetlenül hagyta el a versenygépét. A mozgalmas második etapot végül Ryan Blaney zárta az élen, a folytatást pedig elmosta az eső, így némi szünet következett, de ez csak a vihar előtti csend volt a harmadik szakaszra, ahol a leglátványosabb momentum Denny Hamlin és William Byron csatájához fűződött. Előbbi majdnem a falra kente ellenfelét, de fiatal vetélytársat sem kellett félteni, aki egy sárga zászlós periódus alatt a fűre tette a Joe Gibbs Racing veteránját. A hajrára ezzel együtt ők is a legjobb tízben maradtak, a futamgyőzelemért azonban Joey Logano és a remek stratégiával rendelkező Reddick küzdhettek meg, a csata pedig utóbbi versenyző sikerét hozta.

A Cup Series küzdelmei október 2-án folytatódnak a legendás Talladega Superspeedwayen.

Extreme-E: Büntetés fosztotta meg a győzelemtől a McLarent, a szezonzárón dől el a bajnoki cím

Chilébe látogatott a mögöttünk hagyott hétvégén az Extreme-E mezőnye, ahova úgy érkezett meg a Rosberg X Racing, hogy akár már be is biztosíthatták volna az év végi elsőséget. Ez azonban nem jött össze, műszaki problémák miatt ugyanis Nico Rosberg Johan Kristofferssonnal és Mikaela Ahlin-Kottulinskyvel felálló csapata nem tudott rajthoz állni a döntőben. Ahol pedig egy büntetés döntött az elsőségről: bár a McLaren duója ért célba elsőként, megbüntették őket, így a Lewis Hamilton által alapított X44 párosa, Sebastien Loeb és Cristina Gutierrez diadalmaskodott – és ezzel életben is tartották a bajnoki esélyeiket a november végi szezonzáróra. A chilei hétvége legfontosabb eseményeinek videós összefoglalója az alábbiakban nézhető meg:

Eső és zivatar zavarhatja meg a Szingapúri Nagydíjat?

Trükkös időjárás nehezítheti meg a hétvégén esedékes Szingapúri Nagydíjat. A weather.com jelenlegi információi szerint ugyanis péntek délelőtt viharok, zivatarok fordulhatnek elő a térségnek és 49% az eső valószínűsége, szombatra még nagyobb zivatart és még jelentősebb esőt jósolnak és ugyanez várható vasárnap is: az időmérő és a futam napján is 60% feletti jelen pillanatban az eső valószínűsége. Ugyan 30-31 Celsius-fokos hőmérséklet várható, tehát összességében meleg lesz, ami miatt gyorsan száradhat a pálya egy zápor után, de gyakorlatilag a teljes hétvégére hullámzó időjárást várnak a szakemberek.

-00117016_456

fotó: dppi

Ricciardo Gerhard Berger lányába szerelmes: „Ez csökkenti a stresszt”

Néhány hete közös fotókat posztolt Heidi Bergerrel Daniel Ricciardo: a korábbi F1-es pilóta, Gerhard Berger lánya színésznőként dolgozik és egy ideje már lehetett olyan pletykákat hallani, hogy az ausztrál versenyzővel alkot egy párt. A kapcsolat tulajdonképpen ezzel lett hivatalos, de a Fitzy & Wippa podcastben rákérdeztek nála, hogy szerelmes-e:

„Igen haver, szerelmes vagyok. Jól alakulnak a dolgok, szóval igen, most megvan az egyensúly az életemben. Szerintem a szerelem abszolút csökkenti a stresszt” – mondta. Ricciardo hozzátette, hogy, Heidi édesapjával jókat szokott beszélgetni a versenyzésről is, de a hölgy nem vezet olyan jól, hogy versenyautóba üljön.

Heidi Berger Instagram-oldala: https://www.instagram.com/heidiberger_/?utm_source=ig_embed&ig_rid=4bb24eee-134e-403c-a433-ea76035c263b

pf6

Íme az utóbbi időszak különleges McLaren-sisakjai: melyik a kedvenc?

Lando Norris és Daniel Ricciardo is kreatív bukósisakokkal jelentkezett az elmúlt időben, melyik talált be legjobban?

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

McLaren (@mclaren) által megosztott bejegyzés

 

Todt: Leclerc-ből még hiányzik valami

Elmondta véleményét Jean Todt a Ferrari monacói pilótájának teljesítményéről. Az FIA korábbi elnöke és a Ferrari egykori csapatfőnöke úgy látja, Charles Leclercből egyszer nagy bajnok lehet, de ehhez még szüksége lenne valami pluszra. „Charles már most is egy igazi bajnok alkat, de valami még hiányzik neki, így remélem, hamarosan meglesz” – árulta el a szakember a La Gazzetta dello Sport kérdésére válaszolva, ugyanakkor nem fejtette ki bővebben, mire lenne szüksége a fiatal pilótának. Todt a csapat teljesítményéről is elmondta, hogy mit gondol, mivel szerinte a hibák összességének tudható be a maranellóiak jelenlegi hátránya. „Egy ponton a Scuderiának volt a legjobb autója a bajnokságban. Aztán elszalasztottak bizonyos lehetőségeket, gondoljunk csak a stratégiára, egy rosszkor jött biztonsági autóra, vagy a megbízhatósági problémákra. Ez a különböző események összessége volt, aminek végül meglett az ára” – tette hozzá.

Tsunoda apja aggódott a szerződés miatt

Csütörtökön jelentették be, hogy Yuki Tsunoda harmadik szezonjára is marad azAlphaTauri csapatánál, egy podcastben pedig arról is beszélt, hogy kit hívott fel először, mikor megtudta, hogy maradhat az alakulatnál. A japán versenyző elárulta, édesapja nagyon aggódott az új kontraktus miatt.A szüleimet hívtam. Apám kissé aggódott ezek miatt” – mesélte a csapat Tauri Talk podcastjében, ahol azt is elmonda, miként ünnepelte meg a maradását. „Nem sok pénzt költöttem magamra mostanában így, ami jó dolog a tavalyi évhez képest. Összességében jobban érzem magam. Elmentem a kedvenc éttermembe Milánóban. Igazi japán ételek, és egy japán séf van ott, ahova mindig egy barátommal megyek. Szóval ez jó volt” – tette hozzá.

Adrien Tambay lett az ETCR 2022-es bajnoka!

A Sachsenringen rendezték az FIA ETCR idei hatodik és egyben utolsó fordulóját, mely a bajnoki címről is dönteni hivatott. Az időmérő edzések után a Pool Fast csoportjában Tom Blomqvist, a Pool Furiousban pedig Adrien Tambay bizonyult a leggyorsabbnak, akitől Michelisz Norbert sem maradt el sokkal, a megnevezett pilóták pedig a negyeddöntők és az elődöntők során is jó formát mutattak. A Fast szuperdöntőjében Blomqvist viszonylag sima győzelmet aratott, mögötte viszont elég nagy csata alakult ki a további pozíciókért, a második helyet itt Maxime Martin, a harmadikat pedig Mattias Ekström szerezte meg. Mindez azt jelentette, hogy Adrian Tambay már azelőtt biztos lehetett a bajnoki sikerében, mielőtt letudta volna utolsó futamát, hiszen Ekströmnek előrébb kellett volna zárnia ahhoz, hogy ledolgozza hátrányát.  

Tambay tehát már bajnokként vághatott neki a saját fináléjának, ahol rajt-cél győzelmet aratott, igaz nem volt könnyű dolga, mivel a futam vége felé Michelisz is támadta őt. A magyar pilóta végül nem tudott elmenni mellette, így a másodikként intették le őt Luca Filippi előtt, míg a hétvégén mutatott teljesítménye az összesített lista harmadik helyére repítette őt 77 egységgel. A táblázat első két helyén itt Blomqvist és Tambay zártak egyaránt 100 ponttal.

DTM: Cassidy és Preining ünnepelhetett a Red Bull Ringen

Ausztriában, azon belül is Spielbergben folytatódott a német túraautó-bajnokság 2022-es szezonja, melynek utolsó előtti fordulóját rendezték ezen a helyszínen. A szombati nap Nick Cassidy dominanciájáról szólt, miután az új-zélandi a pole-pozícióval indulhatott, majd végig az élen autózva Spa után már zsinórban másodszor győzött AlphaTauri AF Corse pilótája. A Ferrari mögött ekkor egy Audit és egy Lamborghinit intett le a kockás zászló, a második helyen ugyanis René Rast zárt, a dobogó legalsó fokára pedig Mirko Bortolotti állhatott fel. Mindketten értékes pontokat szereztek ezzel a bajnokság szempontjából.

Vasárnap Maro Engel rajtolhatott az élről, mellőle a kiváló formában lévő Cassidy indulhatott, és egészen izgalmas futamra volt kilátás az esőzések miatt. A nedves körülmények végül a hetedik helyről rajtoló Thomas Preining számára kedveztek a leginkább, aki idei második győzelmét aratta a Red Bull Ringen. A KÜS Team Bernhard versenyzője nagyszerűen kapta el a rajtot, de később is kiváló tempóra volt képes, így mire mindenki letudta a bokszkiállását, már az élen volt, a vezetést pedig innentől fogva nem engedte ki a kezéből, mögötte pedig Luca Stolz és Maro Engel állhattak még fel a pódiumra. A pontverseny éllovasa Sheldon van der Linde nem teljesített jól ezen a hétvégén, egyszer sem tudott a legjobb tízben zárni, de a szezonzáróra még így is maradt 11 pont előnye Lucas Auer előtt, és papíron még Rast, Preining és Bortolotti is esélyes a bajnoki címre. Az utolsó fordulót a Hockenheimringen rendezik meg október 7-9. között.

Vettel: A Red Bull nem volt valós opció

Christian Horner néhány héttel ezelőtt ismerte el, hogy 2020-ban a Ferraritól távozó Sebastian Vettelt is megkeresték, mielőtt Sergio Perezre esett a választásuk Alex Albon utódaként, a brit szakember szerint a beszélgetések azonban pusztán tapogatózó jellegűek voltak. Az egyeztetések tényét maga Vettel is elismerte, ugyanakkor bevallotta, hogy sosem álltak igazán közel a megegyezéshez.

„Már azelőtt eldöntöttem, hogy az Aston Martinhoz csatlakozom, mielőtt Alex távozása komolyabban felmerült volna. Emiatt végül sosem volt közel az egyezség, de mivel természetesen jóban vagyunk Christiannal és Helmuttal, ezért volt néhány apróbb beszélgetésünk, de sosem fordult komolyra a dolog. Nyilván lehet azon lamentálni, hogy „mi lett volna, ha…”, de én boldog vagyok a döntésemmel” – idézi a Motorsport.com az idény végén visszavonuló négyszeres világbajnokot.

 

Kamion-Eb: Kiss Norbert négyszeres Európa-bajnok!

A franciaországi Le Mans-ban vendégeskedik a kamion Európa-bajnokság mezőnye, a hetedik versenyhétvége szombati napját pedig a Révész Racing versenyzője egy győzelemmel és egy második hellyel zárta, így ezzel karnyújtásnyira került az újabb bajnoki címtől. A vasárnapi napra úgy fordultak, hogy a magyar pilóta előnye 80 pont volt a tabella második pozíciójában álló Jochen Hahnnal szemben, ami azt jelentette, hogy már a hétvége harmadik futama után ünneplésre lehetett számítani. Ehhez arra volt szükség, hogy 70 pont felett maradjon a különbség, amihez a negyedik pozíció is elegendő lett volna számára. Bár a címvédő a pole-pozícióból indulhatott, a rajtnál Hahn jött el jobban, a német versenyző viszont mindössze másfél kör erejéig állhatott az élen, miután Norbi egy látványos előzéssel vette át a vezetést, innentől kezdve pedig fokozatosan nyúlt el riválisától.

A végén Kiss Norbert bő nyolc másodperces előnnyel nyerte meg a futamot, ezzel pedig behozhatatlan előnyre tett szert és pályafutása negyedik Európa-bajnoki címét szerezte meg a szériában. A második helyen végül Jochen Hahn ért célba, míg a dobogó legalsó fokára Jamie Anderson állhatott még fel. A vasárnapi nap, így többek között a negyedik futam történéseiről hamarosan bővebben is beszámolunk.  

Ocon gokartos élményre számít Szingapúrban

A Formula-1 2019 után tér vissza majd ismét a Marina Bay Street Circuitre, miután a pandémia miatt az elmúlt két évben nem került megrendezésre a Szingapúri Nagydíj. Esteban Ocon azonban annál is régebben, 2018-ban versenyezhetett legutóbb a villanyfényes futamon, hiszen a 2019-es szezont a Mercedes tartalékversenyzőjeként töltötte a francia. Az Alpine futamgyőztese már nagyon várja a visszatérést a városállamba, azonban szerinte az új autókkal nem lesz könnyű dolguk a pilótáknak.

„Szeretem Szingapúrt, de maga a pálya nem tartozik a kedvenceim közé. Az autók úgy viselkednek a rázóköveken, mint egy gokart, emiatt trükkös versenyre számítok. Az aszfalt nagyon huplis. Kanada borzasztó volt ebből a szempontból, és szerintem Szingapúr is hasonló lesz, de ezt eddig is tudtuk, nem újdonság számunkra” – utalt Ocon a delfinezés esetleges visszatérésére.

„Fizikailag hatalmas kihívás lesz, emiatt nem lesz túl élvezetes, de készen állunk rá” – jelentette ki a francia. „Érdekes lesz látni, ki milyen beállításra szavaz majd – a nagyobb tapadásra, vagy a jól viselkedő autóra” – zárta Ocon.

Russell is ellátogatott Federer utolsó mérkőzésére

Pénteken került sor a svájci teniszlegenda, Roger Federer búcsúmérkőzésére Londonban, a Laver Kupa keretein belül. A 20-szoros Grand Slam-győztes világsztár legnagyobb riválisának, Rafael Nadalnak az oldalán búcsúzott a profi sporttól, az eseményre pedig a Mercedes versenyzője, George Russell is ellátogatott. Az ifjú britnek lehetősége nyílt néhány szót váltani a visszavonuló legendával, valamint a kétszeres olimpiai bajnok skót Andy Murray-vel is, emellett néhány közös kép is készült természetesen. Federer korábban több versenyre is kilátogatott, amiket jellemzően a Mercedes garázsából követett figyelemmel.

„Nagyszerű volt ismét elbeszélgetni Roger Federerrel pályafutása utolsó mérkőzését követően. Nem csak minden idők egyik legnagyszerűbb sportolója, hanem az egyik legkedvesebb ember is. Ugyanez vonatkozik Andy Murray-re is – aki meglehetősen vicces srác!” – olvasható Russell alább megtekinthető posztjában.

 

Újabb helyszín térne vissza az F1-es versenynaptárba

Az FIA a héten tette közzé a 2023-as versenynaptárat, ami rekordot jelentő 24 nagydíjat tartalmaz. A telítettség ellenére folyamatosan érkeznek a hírek újabb és újabb helyszínekről, amelyek szeretnének csatlakozni a királykategória körforgásához. Legutóbb Kolumbia jelezte részvételi szándékát, de máris kopogtat a legújabb érdeklődő Stefano Domenicali ajtaján, ami nem más, mint a jaramai versenypálya. Az Észak-Madridban található aszfaltcsík korábban kilenc Spanyol Nagydíjnak adott otthont 1968 és 1981 között. A hírek szerint a versenyt nem a barcelonai futam helyett, hanem azzal párhuzamosan rendeznék meg, tehát két alkalommal is Spanyolországba látogatna a mezőny.

„Nagyon korai fázisában tartunk még az egyeztetéseknek, de az FIA érdeklődik a lehetőség iránt, és közösen dolgozunk az esemény megvalósításán” – idézi a PlanetF1 Isabel Diaz Ayusót, a madridi autonóm közösség elnökét. „Spanyolország két nagydíjat is rendezhet, vagy akár egyet sem, de senkivel nem áll szándékunkban versenyezni e tekintetben.”

A zandvoorti pálya felújítását is felügyelő Jarno Zafelli már készített is egy felmérést az F1-es nagydíj rendezéséhez szükséges változtatásokról, és szerinte költséghatékonyabb lenne a jaramai aszfaltcsík korszerűsítése, mint egy városi pálya kialakítása Madridban. „Sok Jaramához hasonló aszfaltcsíkkal volt már dolgunk a világon. Szeretnénk megőrizni a pálya karakterisztikáját, és az általa nyújtott kihívásokat, miközben a szükséges fejlesztéseket és biztonsági intézkedéseket is végrehajtjuk” – mondta Zafelli.

Palou: Nem én voltam Piastri alternatívája

Emlékezetes, hogy az IndyCar 2021-es bajnokának, Alex Palounak a szerződtetését júliusban egy napon jelentette be jelenlegi csapata, a Chip Ganassi Racing, valamint a McLaren is. Az ügyből végül Oscar Piastri esetéhez hasonlóan jogi vita keletkezett, a két versenyistállónak azonban sikerült a bíróságon kívül megegyeznie, melynek eredményeként Palou 2023-ban is marad jelenlegi csapatánál, a Ganassinál. A spanyol versenyző azóta egy teszten vezethette a wokingi F1-es istálló 2021-es modelljét, az MCL35M-et, azonban elismerte, hogy a neve nem merült fel Piastri esetleges alternatívájaként.

„Nem, egyáltalán nem került szóba ilyesmi. A tesztlehetőség nem jelenti azt, hogy probléma esetén rendelkezésre állunk. Mindazonáltal egy teszt is több, mint a semmi, én pedig mindenképp ki akartam próbálni magam a Formula-1-ben, amit most már el is mondhatok magamról” – idézi a spanyolt az F1i.com.

A jövőbeli mclarenes lehetőségekkel kapcsolatban óvatosan fogalmazott az IndyCar-bajnok: „Ez sok dologtól függ, például a tesztektől. Jelenleg az elsődleges célom mindössze az volt, hogy F1-es gépet vezethessek, és ne hátrafelé lépdeljek, ami gyakran megtörténik, hiszen könnyen előfordulhat, hogy az IndyCarban nagyon jól megy a dolgod, majd beülsz egy Formula-1-es autóba és rájössz, hogy jobb neked az Egyesült Államokban. Véleményem szerint jól sikerült a teszt, de meglehet, hogy kívülről nem így látták. Szerintem remekül ment, és ha a jövőben ismét felajánlanak egy lehetőséget, akkor boldogan fogok jönni” – zárta gondolatait Palou.

Ezek voltak az F3-as szezon legnagyobb előzései

A képre kattintva megnézhetitek a Formula-3 2022-es szezonjának tíz legszebb előzését.

A DJ pult mögött Lando Norris!

Péntek este egy szórakozóhelyen kapták lencsevégre a McLaren versenyzőjét, amint a DJ pult mögött tevékenykedik - persze a hozzáértők szerint eléggé amatőr módon, dehát ő mégiscsak egy Formula-1-es pilóta. A napokban épp Jaime Alguersuari megjegyzései kavarták fel a port, melyeket Dr. Helmut Markóról, a Red Bull főtanácsadójáról tett, a spanyol azóta már hátrahagyta versenyzői karrierjét és DJ-ként dolgozik.