Amíg az F1-ben az eső miatt várakozunk, idehaza elindult az Eger Rali. Lássuk, az első szakasz végeredményét!
https://formula.hu/parc-ferme/2917
| Az Eger Rali 1. szakaszának eredménye: | |||
| 1 | Vincze Ferenc /Kuti Péter | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 03:12,8 |
| 2 | Jaroslav Melicharek / Erik Melicharek | Ford Fiesta RS WRC | 00:00,1 |
| 3 | Lovász Pál / Mihalik Péter | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:00,6 |
| 4 | Grzegorz Grzyb / Robert Hundla | Ford Fiesta RS WRC | 00:01,4 |
| 5 | ifj. Tóth János / Szőke Tamás | Peugeot 208 T16 R5 | 00:02,9 |
| 6 | Botka Dávid / Tóth Imre | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 00:03,5 |
| 7 | Turán Frigyes / Zsíros Gábor | Ford Fiesta R5 | 00:03,9 |
| 8 | Jozef Béres jr / Répás Zoltán | Mini John Cooper Works WRC | 00:05,5 |
| 9 | Spitzmüller Csaba / Bazsó Attila | Mitsubishi Lancer Evo X R4 | 00:05,5 |
| 10 | Balogh János / Holczer Dániel | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:05,7 |
| 11 | Herczig Norbert / Igor Bacigal | Skoda Fabia S2000 | 00:05,8 |
| 12 | Lencse Zoltán / Hofbauer Tamás | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 00:06,0 |
| 13 | Krózser Menyhért / Buchholz János | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 00:06,1 |
| 14 | Matics Mihály / Zejda Viktória | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:06,1 |
| 15 | Kazár Miklós / Ferencz Ramón | Ford Fiesta R5 | 00:06,4 |
| 16 | Trencsényi József / Verba Gábor | Ford Fiesta R5 | 00:06,4 |
| 17 | Marozsi Zsolt / Szeles Péter | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 00:07,0 |
| 18 | Nagy Mátyás / Nagy Tamás | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:07,1 |
| 19 | Pavel Valousek / Veronika Havelkova | Skoda Fabia S2000 | 00:07,7 |
| 20 | Osváth Péter / Farnadi Ágnes | Mitsubishi lancer Evo IX | 00:07,8 |
| 21 | Budavári Zoltán / Lukács Csaba | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:07,9 |
| 22 | Igor Drotar / Vladimir Banoci | Citroen DS3 WRC | 00:08,6 |
| 23 | Rongits Attila / Hannus László | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:09,0 |
| 24 | Tomas Kukucka / Radovan Mozner jr | Subaru Impreza S12B WRC07 | 00:09,2 |
| 25 | ifj. Kiss László / Varga Zsuzsanna | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:09,7 |
| 26 | Hadik András / Kertész Krisztián | Ford Fiesta R5 | 00:10,2 |
| 27 | Tomas Kurka / Adam Skubnik | Mini John Cooper Works WRC | 00:10,6 |
| 28 | Órai Balázs / Órai-Tallér Zsuzsanna | Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | 00:11,1 |
| 29 | Fogasy Gergely / Berendi Dávid | Peugeot 207 S2000 | 00:11,3 |
| 30 | Ollé Sasa / Tóth Zsolt | Ford Fiesta S2000 | 00:11,6 |
| 31 | Kovács Antal / Istovics Gergő | Ford Fiesta R5 | 00:12,6 |
| 32 | Tomas Ondrej / Petr Tesinsky | Subaru Impreza WRX STi | 00:14,5 |
| 33 | Sebestyén István / Radó István | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:15,3 |
| 34 | Tibor Cserhalmi / Peter Vejacka | Subaru Impreza WRX STi | 00:16,1 |
| 35 | Kurtos Róbert / Repka Róbert | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:17,0 |
| 36 | Lukas Lapdavsky / Julius Lapdavsky | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:22,6 |
| 37 | Horváth Rudolf / Bardóczy Ádám | Skoda Fabia S2000 | 00:23,3 |
| 38 | Tomas Konecny / Lukas Sintal | Mitsubishi Lancer Evo IX | 00:26,0 |
| 39 | Vladimir Hanus /Slavomir Harabin | Skoda Octavia WRC | 00:31,4 |
Vége a heringpartinak, átalakítja gyárát a Mercedes
https://formula.hu/parc-ferme/27857
A Mercedes brackley-i gyárának belső teréről leggyakrabban akkor láthatott képeket a nyilvánosság, amikor a csapat a világbajnoki címek ünnepléséről adott jelentést. A szűk csarnokban tömörülő rengeteg munkatárs látványától az embernek az a benyomása lehetett, hogy vagy nagyon kicsi a Mercedes gyára, vagy nagyon sokan dolgoznak náluk. Nos, a szóban forgó csarnokot a Mercedes csak "racing bay" néven emlegeti, itt, a karzat alatt zajlik az autók összeszerelése és felkészítése már 1999 óta - a terem kialakítása ugyanis nem változott azóta, hogy az első tulajdonos F1-es csapat, a BAR használatba vette a bázist. Azóta a Honda, a Brawn GP és a Mercedes versenyautói is itt készültek, s ezek összesen 115 futamgyőzelmet termeltek. A csarnok a mercedeses időkben lett ismert a nyilvánosság számára is, hiszen a csapat itt tartotta a közös ünnepléseket, a lépcsőről mondtak beszédet a vezetőség tagjai boldog és nehéz pillanatok során is.
Nos, a Mercedes összeszerelő üzeme most átalakul: a munka jelenleg is zajlik, a csapat pedig már meg is osztott egy digitális látványtervet arról, hogyan fog kinézni az új, tágasabb csarnok, ahol minden bizonnyal már szellősebben lehet majd nagyértekezletet tartani - így a covid-időkben ez már társadalmi elvárás is.
A kezdetek:

Az elhíresült ünnepi felállás:

A jövő:

Itt az első autóbemutató pontos időpontja: Alfa Romeo C41-nek hívják a C39 utódját
https://formula.hu/parc-ferme/27859
A Sauber Motorsport (Alfa Romeo Racing) részéről is megerősítették, amiről sajtóhír nyomán két napja már beszámoltunk: február 22-én mutatják be a 2021-es autót, Lengyelországban, Varsóban, a főszponzor Orlen székhelyén. Ez az első autóbemutató, amit beírhatunk a naptárba: az új Ferrariról annyit tudunk, hogy a teszt előtt láthatjuk, az Aston Martint pedig valamikor márciusban.
A közleményben szerepel az új modell neve is: C41-nek fogják hívni, amit látva megemelhetjük szemöldökünket, hiszen a 2020-as autó neve C39 volt. A látszólagos hiba oka a Motorsport.com szerint az, hogy C40-nek már elkeresztelték az új szabályok szerint készülő autót, mielőtt az előíráscsomagot 2022-re halasztották. (Hasonló a helyzet a Ferrarinál, ahol 672-es projekt néven fut a 2022-es, 673-asként a 2021-es, bár ezek nem végleges nevek.)

Penske-vel tér vissza az Indy 500-ra Simona de Silvestro
https://formula.hu/parc-ferme/27856
A hét legváratlanabb motorsportos hírei között a vasárnapi összegzés során biztosan előkelő helyen fog végezni az IndyCar bejelentése, miszerint a széria korábbi közkedvelt hölgyversenyzője, Simona de Silvestro hat év után visszatér a világhírű oválversenyre, ráadásul az egyik legjobb csapat kötelékében!
A 32 éves svájci hölgy 2010 és 2013 között volt állandó tagja az amerikai szériának, legutóbb pedig a 2015-ös Indy 500-on állt rajthoz. Az utóbbi években aztán eléggé eltűnt az autósportélet fő csapásvonalaiból, hiszen három szezont az ausztrál Supercarsban töltött különösebb sikerek nélkül. Tavaly már Európában sportautózott az ADAC GT Mastersben, most pedig igyekszik ismét visszarajzolni magát a rivaldafénybe, amihez ez a bejelentés kiváló hátszél. De Silvestro a Paretta Autosport színeiben igyekszik majd kvalifikálni magát a május 30-ra kitűzött Indy 500-ra, a nevezési listán újnak számító csapatnév mögött azonban a mezőny egyik legjobb technikája lapul, hiszen a Beth Paretta által megálmodott teljes női csapat a Penske égisze alatt, Roger Penske egyenlőséget hirdető programjának támogatásával vág majd neki a májusnak. Beth Paretta 2015-ben és 2016-ban Grace Autosport néven már megkísérelt teljesen női személyzettel felálló csapatot indítani az Indy 500-on, akkor viszont nem járt sikerrel. A terv most is az, hogy a mérnököktől a kerékcserélő szerelőkig a csapat minden tagja hölgy legyen, és ezúttal a korábbinál komolyabb támogatás áll a projekt mögött, a cél pedig nem csupán ez az egy verseny teljesítése, hanem akár a 2022-es teljes szezonos indulás.


Miért halnak meg ennyien a Dakaron?
https://formula.hu/parc-ferme/27855
Az idei Dakar sem telt el haláleset nélkül: Pierre Cherpin szenvedett egy később végzetesnek bizonyuló balesetet. Szinte minden évben be kell számolnunk egy (vagy több) gyászhírről a legnívósabb terepraliversenyen, de vajon mi az oka ennek? A Formula Podcast dakaros adásában ezt is boncolgatta a stáb.
Tekerjetek 52:23-hoz az adásban, ha erre a részre vagyok kíváncsiak!
A Formula Podcast elérhető az alábbi felületeken, iratkozz fel a csatornánkra, hogy ne maradj le a legfrissebb információkról és csatlakozz a Formula Podcast Facebook-csoporthoz!
Kulisszatitkok az első modern F1-es Mercedesről, amely kedvéért Schumacher visszatért
https://formula.hu/parc-ferme/27844
Magyar szinkronnal is megtekinthető a Mercedes F1-es csapata által készített, az istálló korábbi versenygépeit bemutató sorozat első része. A történet a W01-gyel kezdődött 2010-ben: a Mercedes 1955 óta első szerepvállalása gyári csapatként nagy dobás volt, a három évet kihagyó Michael Schumacher szolgálatait is megszerezték.
Párna az arcba, ketchup egy dobozra, felboruló szék: az élethű raliszimulátor
https://formula.hu/parc-ferme/27853
Legalábbis ezt imitálták kiválóan az alábbi videó szereplői:
A tavaszi és az őszi menetrendjén is módosíthat a MotoGP
https://formula.hu/parc-ferme/27854
Az előszezon programját már átírta a koronavírus-járvány azzal, hogy törölni kellett a MotoGP sepangi tesztjét (helyette a katari gyakorlást hosszabbították meg), de jó esély van rá, hogy a versenyek menetrendjébe is bele kell nyúlnia a gyorsaságimotoros-vb szervezőinek. A híresztelések szerint a leginkább az áprilisra tervezett Argentin és Amerikai Nagydíjak vannak veszélyben: a Dorna három hónappal a futamok előtt – azaz nagyjából mostanában – vár jelzést a rendezőktől, hogy meg lehet-e tartani a termasi és austini futamokat, de jelenleg mindkét országban szigorú beutazási korlátozások vannak érvényben.
Valószínűnek tűnik, hogy amennyiben az egyik viadalt nem tudják megrendezni, úgy a másikat is törölni vagy legalábbis halasztani fogják, egy nagydíjért ugyanis nem éri meg átrepülnie a mezőnynek az amerikai kontinensre. A SpeedWeek.com és több másik szaklap értesülései szerint már kész is a B terv egy az évadnyitót követő második katari fordulóval és a tavalyhoz hasonlóan beugró Portimaóval – már csak az időpontok lehetnek kérdésesek, hiszen állítólag felmerült az „eredeti” Katari Nagydíj előbbre hozatala a teszthez való közelség céljából, míg a portugál pálya minden valószínűség szerint május 2-án F1-es futamot is fog rendezni, így azt is figyelembe kell majd venniük a szervezőknek.
Májustól szeptemberig az európai szezon változatlan lenne, viszont az említett SpeedWeek.com szerint jó esély van rá, hogy az októberi Ausztrál Nagydíjat is törölni kell majd a távoli időpont ellenére. A néhány hét múlva esedékes tenisz Ausztrál Open kapcsán látszik, hogy mennyire problémásak az ottani korlátozások, amelyeket várhatóan még jó ideig fenntartanak majd: emiatt kellett az F1-es évadnyitót is eltolni novemberre, s emiatt kellhet az októberi Phillip Island-i MotoGP-futamot (az egyelőre dátum nélkül álló Superbike-világbajnoki állomással együtt) lefújni. Ha így lesz, a jelenleg építés alatt álló új indonéz pálya, a Mandalika Street Circuit kerülhet a helyére – ez azt is jelentené, hogy ez esetben mindhárom tartalékként megjelölt helyszínt bevethetik idén a MotoGP-ben, ugyanis az orosz Igora Drive pedig vélhetően a kieső Brnót pótolja majd a nyár közepén.
Imádod a MotoGP-t, nem szeretnél lemaradni egyetlen motoros hírünkről és extra információinkról sem? Akkor csatlakozz a Formula MotoGP csoportunkhoz IDE KATTINTVA!

Perez gyárlátogatásra érkezett a Red Bullhoz
https://formula.hu/parc-ferme/27849
Bár már egy hónapja bejelentették, hogy Sergio Perez idén élete lehetőségét kapva a Red Bull F1-es csapatának versenyzője lesz, az ünnepi időszak pihenőhetei alatt nem nagyon háborgatta egymást a Mexikóba hazautazó pilóta és a Milton Keynes-i csapat. Most azonban eljött a nagy pillanat, a friss futamgyőztes betette a lábát az istálló gyárába, ahol egyelőre még ismeretlenül mozog, de hamarosan új otthonaként tekinthet majd rá. A látogatásról és az üléstesztről a Red Bull az első napon rövid videókkal adott ízelítőt, de a héten várhatóan újabb tartalmakat kapunk Perez és a Red Bull első közös napjáról.
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 19, 2021
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 19, 2021
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 19, 2021
#HolaCheco pic.twitter.com/jVFWOCHv9z
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 19, 2021
A legfiatalabb pontszerzéstől a kanadai esőbravúrig – Button legjobb pillanatai
https://formula.hu/parc-ferme/27852
Ma ünnepli születésnapját Jenson Button, ennek apropóján készített egy válogatást az F1 YouTube-csatornája a 2009-es világbajnok legjobb versenyeiről, benne többek között a 2006-os Magyar Nagydíjjal vagy épp a négyórás 2011-es montreali őrülettel (a videó átkattintás után indul!):
Mitől ilyen sikeres az F1-es csapatokkal felérő Dakar-istálló?
https://formula.hu/parc-ferme/27845
A Mercedes-uralmat is jócskán felülmúló dominancia figyelhető meg a Dakar kamionos kategóriájában, az orosz Kamaz 2000 óta csak négyszer nem nyerte meg az ikonikus versenyt, múlt héten a zsinórban ötödik győzelmet szerezték legújabb sorozatukban, a második és harmadik helyezés szintén övék lett. A Formula Podcastben boncolgattuk a siker titkát: a legnagyobb profikhoz mérhető szervezettség jellemzi ezt az alakulatot.
Tekerjetek 28:44-hez az adásban, ha erre a részre vagyok kíváncsiak!
A Formula Podcast elérhető az alábbi felületeken, iratkozz fel a csatornánkra, hogy ne maradj le a legfrissebb információkról és csatlakozz a Formula Podcast Facebook-csoporthoz!
F3-as futamgyőztest igazolt juniorprogramjába a Mercedes
https://formula.hu/parc-ferme/27851
A Mercedes kedden bejelentette, hogy leszerződtette juniorprogramjába Frederik Vestit. A 19 éves dán pilóta két éve a Formula Regional Európa-bajnokság megnyerésével hívta fel magára a figyelmet, míg tavaly már a Formula-3-ban szerepelt a Premával, és három győzelmet szerezve – mindenkinél több főfutamot nyerve – a tabella negyedik helyén zárt újoncként. Vesti idén is az F3-at fogja erősíteni, immár az ART Grand Prix színeiben.
„Arról álmodtam, hogy a Mercedes juniorja lehessek, és sok éven át keményen dolgoztam ezért, ez tartotta bennem a motivációt minden egyes nap” – nyilatkozta a versenyző. „Óriási lökést jelent a pályafutásomban, hogy a Mercedesszel, a világ legjobb csapatával dolgozhatok, és már várom, hogy erős kapcsolatot alakítsunk ki a jövőben. Csodálom a Mercedest a mentalitásukért és szorgalmas hozzáállásukért. Nagy odafigyeléssel szokták kiválasztani a juniorpilótáikat, szóval izgatott vagyok, hogy a programjuk része lehetek és velük dolgozva fejlődhetek versenyzőként. Köszönöm Totónak és a csapatnak a belém vetett bizalmat.”

Az előszezoni teszten is autóba ülhet a Williams magyar kötődésű tesztpilótája
https://formula.hu/parc-ferme/27850
Szerződést hosszabbított Roy Nissanyval a Williams istállója, így az izraeli származású F2-es pilóta idén is szerepet kap az F1-es projektben - közölte a csapat kedden. Nissany idén is a tesztpilóta szerepét kapta, és már a Bahreinben megrendezésre kerülő előszezoni teszten volán mögé ülhet: a három nap egyikén vezeti a Williams idei autóját, hogy észrevételeivel segítse annak fejlesztését. Emellett a tavalyi szezonhoz hasonlóan három versenyhétvégén szabadedzésen is pályára gördülhet majd - hogy mely helyszínek lesznek ezek, arról egyelőre nem esett szó.
A 26 éves pilóta saját bevallása szerint nagyon sokat fejlődött, amióta a csapat tagja, ezért örül, hogy 2021-ben folytathatják a közös munkát.

Fotó: Williams
Nem erről az autóról őrzik a legkellemesebb emlékeket a Mercedesnél
https://formula.hu/parc-ferme/27848
„W03, mit is mondhatnánk… Nem te voltál a legszebb, és nem te voltál a leggyorsabb sem” –posztolta Twitteren a 2012-es autó képeit a Mercedes. „De nem tartanánk ott, ahol ma tartunk, ha nem tanultuk volna meg a nehéz leckéket ezzel az autóval!”
Pedig a W03 volt az a modell, amellyel három évvel a visszatérés után győzni tudott a Mercedes, Nico Rosberg révén a Kínai Nagydíjon, egy dobogó nélküli szezont követően. Igaz viszont, hogy 2013-ban szintet léptek három futamgyőzelemmel, hogy 2014-ről, a dominancia kezdetéről ne is beszéljünk.
W03, what can we say... You weren't the prettiest. And you weren't the fastest either.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) January 18, 2021
But we wouldn't be where we are today if it hadn't been for the difficult lessons we learned in 2012 with this car! pic.twitter.com/WyItgXQzEf
Egy könnycsepp kíséretében jelenti be a vajdasági dakaros: talán nincs tovább
https://formula.hu/parc-ferme/27847
A 60. helyen ért célba a Dakar Rali motoros kategóriájában Saghmeister Gábor, a befutót követően pedig érzelmes nyilatkozatban beszélt arról, talán többször már nem vesz részt a világ legnagyobb tereprali-viadalán, legalábbis a legveszélyesebbnek tartott járművön. A Dakart legtöbbször teljesítő magyar ajkú motoros 13 próbálkozásból már 10. alkalommal jutott el a célig, amire fontos mérföldkőként tekint.
"Meglehet, hogy nincs tovább, hogy én motoron indulok, majd meglátom, de... nem tudom. Nagyon veszélyesnek tartom ezt az egészet, már 50 éves vagyok, és úgy érzem, hogy meglettek volna azok a pillanatok, amikor a koncentrációképességem nem megfelelő erre a sportra" - mondta a mindig rezzenéstelen arcú szabadkai motoros, akinek ezen szavak kimondása közben egy könnycsepp csordult a szemébe.
Ilyen a szaúd-arábiai Dakar – a versenyző szemével
https://formula.hu/parc-ferme/27843
A legrutinosabb magyar Dakar-induló, Szalay Balázs a tavalyi versenyt kihagyta, így idén versenyzett először Szaúd-Arábiában, a kéthetes új otthonában. Az AFM Motorsporthíradónak osztotta meg tapasztalatai az új helyszínről, amely Afrikára emlékezteti.
Lengyelországban mutatják meg az új Alfa Romeót
https://formula.hu/parc-ferme/27846
Megvan az Alfa Romeo Racing 2021-es autóbemutatójának időpontja: az eseményre február 22-én kerül sor, írja a Motorsport.com spanyol verziója. Az oldal szerint az Alfa azon kevés csapatok közé tartozik, melyek nem online, hanem valós térben tartják meg az eseményt a koronavírus ellenére is, mégpedig Varsóban.
Az ok, hogy Lengyelország a csapat harmadik hazájának tekinthető, mióta tartalékpilótaként csatlakozott Robert Kubica, vele együtt pedig névadó szponzorként az olajcég Orlen. Kimi Raikkönen és Antonio Giovinazzi, akik harmadik évben alkotják a pilótapárost, is jártak már Lengyelországban promóciós eseményen.
Az autó elnevezése még nem ismert, de ha követik a Saubertől áthozott hagyományt, C40-nek fogják hívni a konstrukciót. Természetesen az elmúlt évek mintáját ismerve könnyen lehet, hogy Varsóban csak az idei fényezést mutatják be a tavalyi modellen vagy egy bemutatódarabon, annálfogva is, mert a téli teszt csupán március 12-én kezdődik Bahreinben.

Monaco is jelentkezett: Megtartjuk a nagydíjat!
https://formula.hu/parc-ferme/27842
A Formula-1 részéről már hétvégén megcáfolták azokat a sajtóhíreket, melyek szerint városi nagydíjak maradhatnak el ebben a szezonban is: Monaco, Baku és Montreal volt az a három helyszín, amelyek törléséről szóltak a beszámolók, arra hivatkozva, hogy az építkezést hónapokkal előre el kell kezdeni, a világjárvány miatt azonban túl nagy a bizonytalanság. A bajnokság képviselői után a Monacói Autóklub is reagált: megtartják a nagydíjat és a tavasz többi fontos eseményét.
„Az egyes weboldalakon és közösségi médiában keringő pletykák ellenére az ACM most megerősítheti, hogy a Monacói Nagydíjra sor fog kerülni május 20. és 23. között 2021-ben. Az ACM azt is megerősíti, hogy a Historic GP (április 23-25.) és a Monaco ePrix (május 8.) megrendezésre kerül” – olvasható a közösségi médiában.
A Monacói Autóklub által szervezett – de elsősorban Franciaországban tartott – első nagy eseményre, a Monte-Carlo Ralira már hétvégén, csütörtök és vasárnap között sor kerül. A távot lerövidítették, a rendezvényekre és kijárásra vonatkozó korlátozások miatt.
Contrairement aux rumeurs diffusées sur certains sites internet et relayées par les réseaux sociaux, l’@ACM_Media confirme que le #MonacoGP F1 se déroulera du 20 au 23 mai 2021. Il en est de même pour le #GrandPrixMonacoHistorique (23-25 Av. 2021) et le #MonacoEPrix (8 mai 2021) pic.twitter.com/tevL1Ppe3q
— Automobile Club MC (@ACM_Media) January 18, 2021
A Mercedestől igazolt pilótát a Ferrari
https://formula.hu/parc-ferme/27841
A Ferrari elhappolta a Mercedestől az F1 Esport Pro Series legeredményesebb pilótáját, a kétszeres bajnok Brendon Leigh-t. A brit szimulátoros 2017-ben és 2018-ban nyerte meg a virtuális szériát, 2020-ban azonban eredménytelen évet zárt, így a csapatváltás mellett döntött. Leigh ahhoz a David Tonizzához csatlakozik, akit 2019-ben hirdettek ki a széria győztesévé.
A The Race szerint Leigh a lehető legszorosabb együttműködés érdekében Olaszországba, a Ferrari központjának közelébe költözik.
.jpg)
A McLaren tudja, hogyan tartsa fenn a rajongói érdeklődést
https://formula.hu/parc-ferme/27840
Újabb sejtelmes fotót posztolt a McLaren F1-es istállója a 2021-es autó építéséről. Ezen azt láthatjuk, ahogy egy gondos kéz az idei, még nem leleplezett festést készíti elő.

A fotó nem az első a sorban, az utóbbi néhány napban az alábbiakhoz hasonló képekkel incselkedett követőivel a wokingi csapat Twitter-felelőse.
Piece by piece. Step by step.#MCL35M pic.twitter.com/AVLFiuPDcf
— McLaren (@McLarenF1) January 14, 2021
Marquez és tanítványai – a 2020-as szezon legnagyobb mentései
https://formula.hu/parc-ferme/27839
Marc Marquez úgy is elhozta az első helyet az alábbi bravúros mentésekről készült válogatásban, hogy csak egyetlen nagydíjon állt rajthoz, de méltó társára lelt a spanyol például a Moto2-es világbajnok Enea Bastianiniben vagy épp Hafizh Syahrinban is. A videó a YouTube-ra átkattintva indul:
Imádod a MotoGP-t, nem szeretnél lemaradni egyetlen motoros hírünkről és extra információinkról sem? Akkor csatlakozz a Formula MotoGP csoportunkhoz IDE KATTINTVA!









