Az említett motor 380 lóerővel bírt, három versenyen keresztül és bezsebelhetett egy fejtetőt is. Az ominózus húsvéti borulás után mosolyogva mondta el, hogy tízévente előfordul vele, hogy felborul valahol, valamiért.
A 2016-os évben két új támogatóval büszkélkedhet. Szeretne az összes Magyar bajnoki és zónafutamon indulni. A tavalyi évben nem tudták levinni ezt az új erőt az útra, Tóth Attila és csapata, Dádán és Mukk segítségével egy egyedi futómű került az Ascona alá.
Nemrégiben tesztelték az újonnan összeállt technikát Máriapócson, amely félbeszakadt két lengőkar elgörbülése miatt. Ettől függetlenül Zsolt elmondása szerint sosem volt még ilyen jó a versenygép. Azt már most látni lehetett, hogy az autó alapbeállításai hozni fogják az elvárt eredményeket.
Tajmel Tibivel sokat mentek eddig együtt Rallyeban és most eljött az ideje, hogy egymás ellen menjenek Rallycrossban. Tóth Atti is az autója felkészítésén dolgozik, hogy mindhárman igazi ellenfelei legyenek egymásnak. Hatalmas csatákra számíthatunk a három Baráttól.