Már hosszú évek óta a kanyarodás jelenti a Ducati fő problémáját a MotoGP-ben, így ennek megfelelően az új motorral és főként az új vázzal ezt próbálják orvosolni a bolognaiak. Valenciába el is vittek egy új vázat, amelyet Andrea Dovizioso kedden pályára is vitt, s úgy tűnik, az utóbbi három szezont vb-ezüstérmesként záró olasz elégedett is volt a fejlesztéssel – minderről és a szerdai „apró munkákról” a Crash.net hasábjain beszélt:
„Szerdán is kipróbáltunk néhány dolgot, véglegesítenünk kell valamit. A leglényegesebb újítást kedden teszteltük, így most más dolgokra fordítottuk az időt. Döntenünk kell a jövő évi motort illetően. A köridőnk nem volt épp a legjobb, de nem is ez volt most a fontos, mint ahogy általában sem az, de ez hatványozottan igaz a szezon utáni tesztre. A vázat már kedden kipróbáltuk, és inkább Jerezben végeznénk még majd összehasonlításokat a régi és az új között. Remélem, jó időnk lesz ott, mert ez nagyon fontos lesz, hogy a szünetben dönthessünk a jövő évet illetően. Úgy vélem, az idehozott váz a Ducati nagy erőfeszítésének jele. Nagyon elégedett vagyok. Szerintem ez egy teljesen másfajta lépés, mint korábban, és ez roppant fontos számunkra.”
Arra a kérdésre, hogy megkönnyebbült-e a kedden tesztelt váz kipróbálása után, így felelt Dovizioso: „Igen. Régóta kérem már ezt tőlük, és nagy örömmel tölt el ez. Rendkívül elégedett vagyok azzal, ahogy most dolgoznak, hiszen teljes mértékben erre koncentrálnak” – fogalmazott az olasz, hozzátéve, hogy szerdán sok apró dolgot próbálgattak, amelyek azonban ugyanolyan jelentőséggel bírnak, mint a „nagy” fejlesztések, mint az új váz vagy blokk.
A munkából egyébként szerdán Jack Miller is kivette a részét: mivel Danilo Petrucci kedden néhány kör után a teszt kihagyása mellett döntött vasárnap összeszedett vállsérülése miatt, így az ausztrál pramacos is felülhetett a 2020-as gépre: „Azzal, hogy Danilónak fájdalmai voltak a vállában, kipróbálhattam a 2020-as motort, vagyis annak az első változatát, és elégedett is vagyok, de sűrű nap volt, hiszen oda-vissza kellett hasonlítanunk a két gépet. Jól működik a 2020-as váz, de még eléggé korán vagyunk. Segítséget jelent a kanyarodás terén, de nehéz egy versenyhétvége után, amelyen azzal a géppel motoroztál, mint egész évben, felpattanni egy új motorra: mindig kissé idegennek és másnak fog érződni. Mindig a negatívumokat fogjuk kiszúrni, ezért szeretném Jerezben frissen szintén kipróbálni, hogy tényleg megértsük, mit kell még csinálnunk.”