Az áprilisi Argentin Nagydíj elején óriási kavarodást okozott, hogy Jack Miller kivételével mindenki letolta a motorját a rajtrácsról, mivel rájöttek, hogy az ausztrál döntött helyesen, miszerint slick gumikat szereltetett fel a gépére. A startot halasztották, a mezőnyt pedig a 25. helytől sorakoztatták fel az akkor érvényben lévő szabályoknak megfelelően. A Le Mans-i hétvége során a Grand Prix Commission benyújtott egy tervezetet az ezt érintő változtatásokról, amelyeket most hivatalosan is elfogadtak, így az Olasz Nagydíjon már ez a forgatókönyv lépne életbe hasonló helyzet esetén.
Ide kattintva elolvasható részletesen a két héttel ezelőtti javaslat, amelyet egy az egyben elfogadtak most, de röviden összefoglalva: mostantól aki a rajtrácsra kivezető vagy a felvezető kör végén áll ki a bokszba motort cserélni időjárási okok miatt, egy áthajtásos büntetést is kénytelen lesz letölteni a futam során (ez nem vonatkozik a műszaki hiba miatt cserélőkre). Aki egyébként még a felvezető kör kezdete előtt megy be a bokszba, ő visszafoglalhatja az eredeti pozícióját a rajtrácson. Az új szabály pedig azt is előírja, hogy maximum tíz versenyző startolhat egyszerre a bokszból (erre akkor kerül sor, ha a felvezető kör végén állnak ki a motorosok), méghozzá egymás mögött felsorakozva, ha annál többen indulnának onnan, a rajtot ugyanúgy elhalasztják.